Via Travel Clever kun je vliegtickets, huurauto’s, busreizen, cruises, campers, vakantiehuisjes en hotels boeken in diverse landen over de wereld. Hoewel het een Duits bedrijf is, kan er in het Nederlands gecommuniceerd worden. Per email zoeken ze de beste deal voor je op, bovendien krijg je als Nederlander standaard 5% korting.
Alleen op Startpagina prikbord zag ik een paar gasten deze site aanprijzen, echter kan ik nergens ervaringen met deze organisatie lezen. Ook de halfwerkende website en manier van werken (en het feit dat zij prijzen leveren ver onder die van de concurrenten) doet bij mij veel vraagtekens opgaan over de integriteit van het bedrijf.
Graag lees ik ervaringen hierover van andere reizigers die al eens met dit Duitse bedrijf in zee zijn gegaan.
Hoi Jurjen,
ik heb er een auto geboekt moet nog afwachten hoe het gaat.
Ik heb ook nog gezocht hoe de ervaringen zijn met dit bedrijf en heb er maar een kunnen vinden via google en toevallig vermelde ze het ook een jaar geleden op het Canada prikbord zie hun fotoboek met vermelding van deze reisorganisatie op http://www.tegenbeeld.nl/BCCanada.html
Ik heb hun gemaild en antwoord hierop dat ze tevreden waren over de autohuur en minder over de vliegreis (dit met name over niet gereserveerde zitplaatsen)
Het aanprijzen van deze site is tot drie weken geleden vooral gebeurd door Hub maar als je op die site kijkt kom je al snel tot de ontdekking dat Hub de eigenaar is van dit reisbureau. Toen ik hem hierop attendeerde verweerde hij zich dat hij zelf ook boekte bij zijn vrouw (Nellie). Na deze confrontatie gebruikt hij de nickname Gerrit.
Ik heb hem de mogelijkheid gegeven om zich te bewijzen en er een auto geboekt.
Heb jij nog ergens anders ervaringen gelezen over dit bedrijf?
Ik neem aan dat hij dit niet leest het zit wat verder in deze website.
Over goed 2 maanden hoop ik ook een stukje Quebec mee te pikken (Gaspé) ben dan 5 weken in New Brunswick en PEI.
Even nog een nabericht.
Ik heb ook natuurlijk even verder gegoogled en hij woont inderddaad in de plaats waar het reisbureau zit en neemt deel aan het sociale leven daar(tennissen enz.). Na alle berichtgevingen van de camperverhuurbedrijven op jouw beheerde site kan je niet voorzichtig genoegd zijn.
Dat is de hele reden dat ik dit topic heb geopend. Ik zie diverse aanbevelingen staan (inderdaad: die Hub en Gerrit zaten mij al niet lekker), maar nog nooit iemand gelezen die daadwerkelijk ervaringen er mee heeft. Alleen reacties als: “Het is er wel lekker goedkoop.”
Op zich wil ik altijd wel bedrijven toevoegen aan de Canadese rubriek van “nuttige links”, maar bij zo’n organisatie heb ik teveel vraagtekens. Zeker met het hele Motorhomereservations.com-verhaal dat speelt, heb ik weinig vertrouwen in zo’n rare site. Vandaar dit kleine ‘onderzoek’.
Ik begon het topic nuchter, omdat ik niet van tevoren al wil zeggen dat ze niet deugen (nog steeds wil ik dit niet concluderen). Ik ben gewoon benieuwd naar ervaringen die mijn twijfels over deze organisatie wegnemen.
Bij deze dan iemand met ervaringen met Travel Clever. Ik ga niet oordelen over de ‘reclame’ die Hub / Gerrit maakt, maar hieronder mijn eigen ervaring. De eerste 3 weken van sept hebben mijn vriendin en ik een rondreis door Amerika gemaakt. Ergens in juni hebben we de auto geregeld via Travel Clever. Mail in het nederlands gestuurd met onze wensen en we kregen snel een aantal voorstellen terug. Deze vergeleken met andere (o.a. usareisen), maar het aanbod van Travelclever was in ons geval toch goedkoper. Dus vastgelegd en ongeveer een maand voor vertrek naar Amerika zouden we het geld overmaken. Alles netjes gedaan, vouchers ontvangen en in Amerika een geweldige auto (luxe Kia Borrego) meegekregen bij Alamo (San Francisco).
Mijn ervaringen zijn dus top met Travel Clever. Vragen? stuur maar een privemailtje of reageer hier in dit topic.