Ervaringen met Prettig Reizen

Hoi,

Ik ben aan het overwegen om een een reis te boeken bij prettigreizen.nl dit vooral vanwege de gunstige tarieven naar Turkije.
Heeft iemand ervaring met deze maatschappij?

Hallo,
Ik ken maatschappij verder ook niet. Ik heb wel al geboekt via prettig reizen voor 'n vakantie in Turkije. Ook vanwege een goede prijs. Ze zijn verder wel bekend bij anvr etc, dit kan je gewoon checken. Aanbetaling en verwerking ervan, dus respons v prettig reizen is vooralsnog zeer correct. Meer kan ik er helaas momenteel ook niets van zeggen.

zeker doen reeds twee maal geboekt en altijd zeer stipt zullen nu weer boeken naar egypte

Hallo… ook wij willen in oktober met onze kinderen en kleinkinderen naar turkey met prettig reizen voor de eerste keer… en ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen… bij voorbaat dank:zon02:

Net terug uit Turgutreis Hotel La Blanche. Geboekt via Prettig Reizen.
Prima geregeld allemaal. Papieren op tijd. Nederlandse reisleidster. We zijn zeer tevreden.

Hallo, sinds vandaag 26 juli 2013 eerste x geboekt via deze organisatie.
Reden hiervoor was , dat de reis 300 euro goedkoper was dan via d -reizen.
Had gevraagd om de geboekte reis te annuleren of een oplossing te zoeken .

Gaven een bla bla verhaal zoals iedereen wel weet hoe het gaat.

Affijn onze reis werd "gratis "geannuleerd!
Gratis !! in 8 dagen zitten er sowieso geen kosten aan!!

Jammer is het wel, al jaren vaste klant bij ze .
Maar geeft ons wel de gedachte dat als het ons bevalt en goed verloopt wij eerder geneigd zijn via “prettig reizen” te boeken.

Het geeft ons ook het gevoel dat we een beetje teveel betaald hebben voor al die andere jaren.

Maar moet wel zeggen dat we altijd netjes en correct behandeld zijn bij deze reis organisatie.

Wij gaan altijd met twee gezinnen en de kinderen op vakantie, dus vinden wij het erg fijn als er op de site extra aandacht voor de kinderen is: vooral extra grote kamers in het hotel en veel activiteiten. Ik moet zeggen dat Prettig Reizen hier veel aandacht aan geeft. Voor de rest zijn wij ook erg tevreden over de service, de reispapieren komen op tijd, heel vaak een gids die Nederlands spreekt en als je vroeg boekt is er trouwens ook best veel korting te krijgen voor de vakantie.