Ervaringen met Lavida Travel

Ik ben net terug van een vakantie naar Turkije, hotel Green Palace, via Lavida Travel. In eerste instantie was ik vrij huiverig om de reis te boeken, omdat ik nog nooit van deze partij gehoord had en geen ervaringen van anderen heb kunnen vinden. Vanwege de hoge kortingen (scheelde bijna 300 euro) heb ik er uiteindelijk toch voor gekozen bij Lavida Travel te boeken. We hebben een fantastische vakantie gehad! Carlijn van Lavida Travel heeft me uitstekend geadviseerd en een zeer goede service verleend. Een reactie per mail duurde nooit langer dan een paar uur. Volgende keer boek ik weer bij Lavida, een aanrader!

Wat fijn om te horen dat boeken via Lavida Travel goed is gegaan. Wij staan op het punt een reis via Lavida Travel te boeken (scheelt ook een hoop geld) maar zoals gezegd was/ben ik ook wat huiverig. Zij zijn wel aangesloten bij de ANVR en SGR en dat gaf al enigszins vertrouwen. Ik weet nu wat ons te doen staat, bedankt!

wij hebben geboekt met lavida travel, eerst ook huiverig omdat het zoveel prijsverschil was , maar hebben zeer genoten van onze vacantie omdat andere mensen 1000 € meer betaalde, en dit voor dezefde service 3 weken Domenicaanse Republiek All inn palladium punta cana Bavaro Supperrrrr

Een goed reisbureau. Is goedkoop, verschil is ong. €100,00 voor reis naar Turkije met 2 pers.
Keurig kantoor met vriendelijke medewerksters. (Femke, Catelijn etc.)