Iemand ervaring met TAM uit brazilie?
JAAAAAAA!! Vlieg hier nooit mee! die gekke sporen niet! je krijgt amper iets te eten! ze blijven gewoon op brasil wachten 2 uur totdat het vliegtuig volzit waardoor je gewoon doodleuk je vlucht op parijs naar nederland mist! dus kies gauw een andere hahah x
TAM is zoo slecht! ze wachten in brasil tot het vliegtuig vol zit en zodat je dus lekker je vlucht naar nederland mist! ze spreken geen woord engels alleen portugees dus als je geen portugees kan zal ik maar niet gaan.Het eten wat je krijgt kan je kiezen tussen een EI en een Sandwich die wel 4 maanden oud lijkt! Dus ik zou maar een ander kiezen haha
x
Ik heb hier ook weer diverse vluchten mee gehad en ze waren allemaal PERFECT.
Op iedere vlucht kreeg je wat te drinken, op 1 vlucht na kreeg je overal wat te eten, warm lekker broodje of snack.
Ik heb gevlogen van
Iguazu-Rio (stop) naar Salvador (2x warm broodje en drank gehad)
Salvador - Porto Seguro (warm broodje drank)
Porto Seguro - Salvador (zakje nootjes en drank), vlucht duurt maar 45 min.
Salvador - Brasilia (warm broodje drank)
Brasilia - Rio de Janeiro (broodje en drank)
Verder geen vertragingen gehad Ja hooguit 15 min omdat we niet op Rio konden landen. Verder uiterst rustige vluchten en landingen, gewoon relaxed. En meer beenruimte als bij bv air france.
Ik heb diverse vluchten gemaakt met hun en ze spreken wel degelijk engels. Het grondpersoneel en stewardessen aan boord ook. Sandwich was wel degelijk vers in alle gevallen. Ik vind TAM een goeie maatschappij en heb er uitstekende ervaringen mee gehad. >>>
Tam is echt een prima airline, niets mis mee.
GOL is trouwens ook goed en wat goedkoper.
Via internet boeken is goedkoper, maar kon tot voor kort alleen vanuit Nederland mbv Amex card.
Houdt wel het tijdsverschil in de gaten als je intern Brazilie reist !
Veel plezier !
Ronald
Ik heb verleden jaar 2010 in Brazilië rondgereisd met TAM. Ik vond het een zeer professionele maatschappij met uitstekende service. Zeer beleefd en attent personeel.
We hebben door zwaar onweer op een gegven moment onze reis moeten onderbreken in CUIBATA en we zijn op kosten van de maatschappij een maaltijd en drank aangeboden tot we terug naar Campo Grande konden vertrekken. Omboekingen verliepen extreem vlot en een extra vlucht bij hen boeken was goedkoper dan bij de concurentie.
In het totaal hebben we 6 vluchten bij hen geboekt.
Ik heb geen klachten over deze maatschappij.