Ervaringen met Mextrotter

Hallo,

Ik ben net terug van een rondreis door Mexico, georganiseerd door Mextrotter. Ik moet zeggen dat ik er echt tevreden over was, meer dan wat ik had gedacht denk ik omdat ze in Mexico zitten en alle communicatie dus via de email verloopt, dat voelt soms wat afstandelijk.
Ik reisde in een groep met Duitsers en we hadden een Engelstalige gids. We kregen zo ontzettend veel uitleg (soms iets te veel). Ik ben tevreden over de hotels waar we verbleven. Het fijne vond ik dat ze de mogelijkheid bieden de hele reis pas als je terugkomt te betalen, waar ik gebruik van heb gemaakt. Ik ben toch wat huiverig met internetboekingen etc. De prijs was goed want ALLE toegangskaartjes waren inbegrepen. Dat gaf mij een veilig gevoel want ik hoefde dus niet steeds met hele grote bedragen geld rond te lopen.

Ik kan iedereen aanraden een reis te boeken bij Mextrotter.

Is ier iemand anders die ervaringen heeft met Mextrotter?

Bedankt

Ja, ik heb een offerte bij ze aangevraagd en ben eigenlijk wel tevreden over de prijs. Ik heb eerst gewacht met boeken omdat ik er niet zoveel vertrouwen in had (ze zitten niet bij de ANVR), maar ik zie het voordeel van hun aanwezigheid in Mexico zelf wel weer als een voordeel. Ik heb nu met ze geboekt en ga de reis achteraf betalen (goede actie!!), zo voel ik me toch wat zekerder. We gaan in augustus, ik be n benieuwd. Tot nu toe verloopt het contact met het kantoor erg soepel en fijn.

Reis met OV geboekt door Mexico met Mextrotter en alles was prima geregeld. Zeker doen!!
Ik had er zelf een paar dagen bij ingepland en het was allemaal prima voor elkaar.

Marianne