Allemaal ervaringen over vliegmaatschappijen, maar LTU ontbreekt nog. Dus wie heeft er ervaring met LTU? (vanaf Dusseldorf rechtstreeks naar Bangkok.) Na de vakantie kan ik mijn eigen mening posten.
ik heb ondertussen 3 keer gevlogen met LTU en ik heb helemaal niets op ze aan te merken.
ok, dat alles in het duits is en ze soms niet vertalen waardoor ik me afvraag of ik iets belangrijks heb gemist en me besef dat ik op school beter had moeten opletten
Wanneer ik een goedkoop ticket zoek ga ik altijd al eerste kijken bij LTU, zo tevreden ben ik over ze…ben bijna een fan. ( komt vooral door de prijzen
)
hallo,
ik ben nieuw hier. om maar meteen met de deur in huis te vallen ik vlieg al sinds 2001 alleen maar met LTU. reden is de vliegveiligheid en de vriendelijkheid van het personeel.ook de prijs is goed.heb nu al een 12 keer met ze naar Portugal (fao) faro gevlogen. geen centje pijn. we zijn zelf in 2002 in noodweer boven parijs tercht gekomen met enorme luchtzaken en turbulentie, het was zelfs zo erg dat de bediening werd gestaakt en iedereen in zijn gordels moest blijven.het personel heeft uiterst profesioneel gehandeld.ik ben zeer tervreden en heb inmiddels een klantenkaart van hun dat voor 20€ per jaar recht geeft op gratis reserveringen voor al je vluchten.ook spaar je hier punten mee voor gratis vluchten.ik zil al bijna op een gratis retourtje faro van dusseldorf.
voor de nederlanders langs de grens is duitsland om te vliegen zeker aan te raden.duits mag geen probleem zijn voor een oosterling.met vliegvelden als koln-bonn, dusseldorf, munster-osnabruck dortmund vlakbij zeker een aanrader.parkeren 1 week voor 40€ is heel acceptabel.
Hallo,
Heb al vaak gebruik gemaakt van LTU en heb alleen maar lof.
Een geweldige maatschappij, die het ook niet al te nauw neemt met het aantal kilo’s, het eten is er goed, de bediening is prima en natuurlijk een ruime comfortabelen zitplaats
Maak je gebruik van de LTU card, dan heb je nog meer voordelen.
Voor mij is het de maatschappij om naar Sri Lanka te vliegen, alleen jammer dat ze nood gedwongen nu moeten vliegen met tussenlandingen, vanaf Dusseldorf, dan Munchen en op de terug weg Male, Munchen en dan pas Dusseldorf, dat is een groot naadeel, maar ja er zijn bijna of geen maatschappijen die rechtstreeks vliegen.
En voor mij is het een voordeel, Dusseldorf is slechts een klein uurtje rijden.
Groeten Jan K.:dag:
Bedankt voor alle reacties. Momenteel zit ik zelf in thailand en heb LTU dus mogen ervaren. De reis is goed verlopen en heb geen klagen over LTU. We zouden om 18.00 vliegen en dat werd dus 18.30 uur, het enige nadeel is dat het avondeten lang op zich liet wachten. om 19.00 had ik al trek het het eten kwam pas om 21.30 uur, maar dat is een kleinigheidje. Nu ga ik weer ff verder van de vakantie genieten.
Hallo,
als je om 18:30 vertrek duurt het minimaal 1.5 uur voordat jij je maaltijd krijgt.bij LTU wachten ze altijd tot zo op een prettige hoogte zitten en de vlucht stabiel is (luchtzakken etc) dit is de ervaring die ik zelf heb. 21:30 is 3 uur later en als je honger heb niet prettig. je zult het met mij eens zijn dat het personeel erg vriendelijke is.
FIJNE VAKANTIE!!
:zon:
Vorige week met LTU naar Las Vegas gevlogen en afgelopen maandag terug. Vlucht is uitstekend verlopen, beetje krappe stoelen, maar niet krapper dan anderen. Vriendelijk en professioneel personeel, redelijk eten. Niets te klagen!
ik ben gisteren met LTU van bangkok naar dusseldorf gevlogen en het was perfect!!
ik zag er behoorlijk tegenop, omdat ik nog nooit langer dan 3 uur gevlogen heb…
maar de vlucht was heel relaxed. genoeg ruimte, rustig, films, eten, drinken
en met 15 minuutjes had ik mn tas weer en stond ik buiten
LTU ![]()
Afgelopen Juli ben ik met LTU vanaf Dusseldörf non-stop naar Bangkok gevlogen. Ideaal wat mij betreft.
Nette veilige maatschapij, ik ben er van overtuigd voor die prijs de beste. Ik ben voor 480 euro incl. retour gevlogen naar Bangkok in het HOOGSEIZOEN!! Nu is dit wel extreem goedkoop, dit jaar kan ik iets dergelijks niet meer vinden bij LTU.
Comfort lijkt mij ondanks mijn geringe vliegervaring nog wat aan de matige kant. Zo zit je best krap, heb je geen eigen schermpje en is het entertainment ronduit waardeloos. Verder is alles perfect, wanneer je naar zuidoost-azië wil vliegen raad ik je aan op de site van LTU te kijken.
hoi
misschien stomme vraag maar horen air berlin en LTU bij elkaar? steeds als ik via AB kijk naar vluchten wordt ik doorgeschakeld naar LTU.
verder lees ik 2 keer over krappe plaatsen. is dit dat de stoelen smaller zijn dan normaal of omdat je minder beenruimte hebt?
Ik zit erover te denken met LTU terug van bangkok naar dusseldorf te vliegen ana het einde van het jaar, kan alleen nog niet zo ver boeken. Is het net als bij AB dat je voor 25 euro + het verschil een ander ticket kan boeken? Kan je dan ook vanaf een andere stad boeken of dat niet?
bedank alvast
groetjes lotte
Ik weet toevallig dat LTU een dochtermaatschappij is van Air Berlin. Verder denk ik dat de mensen beenruimte bedoelen i.p.v. de breedte van de stoelen. Zelf was ik erg tevreden over LTU. Je andere vragen kan ik helaas niet beantwoorden, want ik had een retourtje Dusseldorf - Bangkok.
Groetjes Martin.
dank je wel in iedergeval martin. Ik denk dat ik gewoon de verste vlucht boek die nu mogelijk is, grote kans dat ik hem ter plekke toch nog omwissel voor een andere datum.
groetjes lotte
Ik ben nieuw op het forum ik ben zelf op dit moment aan het rondreizen door Azie. Wij zijn zelf enkele reis van met LTU naar Bangkok gereisd en op zich de vlucht wat oke. Alleen de zit/beenruimte was volgens ons erg slecht. Wij hebben om die rede ook besloten om niet meer met hun te vliegen. Na de vlucht stonden de knieeen van mijn man in de zitplaats voor hem.
Wij hebben dezelfde vlucht met China Airlines wel gedaan en daar is de beenruimte stukken beter.
Hallo,
Ik ga over 4 weken vliegen met LTU! Nu is mijn vraag! Heb je wel iets van films of zo die er gedraaid worden en is dit dan ook in het duits?? Want daar versta ik niet zoveel van!!!
Hoeveel handbagage mag je meenemen het vliegtuig in??
gr jesje
Hallo,
Ze draaien films tweetalig als je een koptelefoon hebt die je kunt aanschaffen kun je kiezen voor engels of duits.
Verder mag je zover ik het weet 7.5 kilo handbagage meenemen. Ikzelf had een rugzak vol die behoorlijk zwaar was.
Ik heb toen geen koptelefoon aangeschaft maar gewoon geluisterd met 1 kant geluid met een gewone koptelefoon.
gr van Moira
Op de maatschappij, het eten en de service/vriendelijkheid van het personeel heb ik niks aan te merken: dit was allemaal heel goed!!
Wel vond ik de beenruimte heel erg beperkt. Voor mij was dit de eerste x langer dan binnen Europa vliegen, maar had minder ruimte dan de vluchten binnen Europa. Heb met bijna 11 uur vliegen heel wat zitten draaien in de stoel en eigenlijk behoorlijk afgezien met mijn lange benen.