Ervaringen met Lion Air

Lion Air, een maatschappij waar groei in zit. Zijn op weg om de grootste maatschappij van Indonesie te worden.

Ik heb een paar keer met ze gevlogen, ongeacht hoe lang je vliegt in Indonesie; je krijgt een doosje met 2 ielige broodjes met chocola en dengdeng en een manis sapje en daar moet je het meedoen. Daar tegenover staat dat je spotgoedkoop vliegt.

Ze hebben een aardig route netwerk, en stakke jonge stewardessen met Aziatische vriendelijkheid.

Ze vliegen nu met MC Donnel Douglas MD 85; smalle sprietjes met 3-3 configuratie, maar Lion Air heeft vorig jaar een order geplaatst bij de Boeing fabriek voor 60 nieuwe Boeings 737 serie

De website van Lion Air: http://www.lionair.co.id/

Ik vindt Lion Air redelijk goed, het eten is wat minder en je krijgt niet veel voedsel maar goed de reis is dan gelukkig ook niet ver dat ik een stevige maaltijd nodig heb. het is goedkoop maar de moeite waard voor de prijs.

Ik vindt lion air super. Het is inderdaad waar dat je weining tot geen eten krijgt maar daarvoor neem je gewoon een noodletje mee en vraag je om heet water. het kan natuurlijk niet uit om op een vlucht van in totaal 4500kmvoor 40 euro er ook nog een goede maaltijd erbij te doen.

Ik heb in zowel in de nieuwe 737 als in de oude md’s gevlogen. wat eeen verschil qua geluid.