Zo te zien zijn jullie ook druk opzoek naar het Lidohotel?
Na enkele verhalen te hebben gelezen lijkt het me idd een verstandige keus om het lidohotel als verblijfplaats voor de komende 5 maanden aan te nemen.
Iedereen vraagt zich af waar het in godsnaam ligt? NOU ik heb een site gevonden waar men straatnamen kan opzoeken… nl:
en dan kaart curacao> dan zie je de kaart> dan op incoontje klikken van de snelweg rechtsonder aan de kaart> dan kan je straat namen opzoeken volgens het alfabet> druk op de letter R> enter> en dan staat er R.J. Beaujon, Kaya meteen bovenaan > klik hierop en men ziet waar het precies ligt.
Hey allemaal,
ik verblijf ook in het Lido hotel vanaf 15 februari tot begin juli.
Erg veel zin in en ik zie dat er idd genoeg andere studenten rond die tijd ook gaan.
Als ik Jordy zijn comments lees lijkt het me een prima verblijfplaats, en een ander voordeel is dat het vlakbij m’n stage-adres ligt.
Ik ben trouwens nog wel geinteresseerd in het kopen van een auto.
Als iemand nog foto’s van het hotel of informatie over de verkoop van een auto voor me heeft hoor ik het graag!
stuur me gerust een mailtje naar: [EMAIL=“stephanlaurs@hotmail.com”]stephanlaurs@hotmail.com
Ik vlieg 11 februari naar Curaçao… en kom net als de meeste van jullie in het Lidohotel… en zo te horen klinkt het me al aardig in de oren … En ik heb ook heel internet afgezocht om plaatjes van dit hotel te vinden maar geen resultaten…
Nou dat word een gezellige boel in het Lido hotel
Ik verheug me er echt op
Ik vlieg aanstaande vrijdag al
Ben nog druk aan het pakken (en jaaa het past allemaal)
net mijn koffer gewogen en zit pas op 19 kilo dus nog 16 te gaan hihi
Dacht dat ik er al lang overheen zat maar gelukkig niet
0p naar de BBQ-feestjes
jammer dat jullie net na Carnaval komen
Schijnt op een zondag een grote optocht te zijn
Ik ga wel even een kijkje nemen
Door de Carnaval begin ik bij mijn stage pas die dinsdag erna
Genoeg tijd om even de eerste plekken te verkennen daar
Ow Ruud, ik was al druk aan t typen voordat ik je mail had gelezen… heb nu eindelijk een kleine impressie van t hotel THANX…
Samantha; geniet alvast van carnaval ga ik net missen
tot snel luitjes…
Ik loop stage in Nederland en doe onderzoek naar stages op de Antillen. Mensen die stage lopen, hebben gelopen of nog moeten lopen kunnen mij helpen! Zouden jullie deze enquete voor me in willen vullen? Het duurt echt maar 1 minuut.
Stond vandaag in de plaatselijke kranten dat het Lido Hotel een probleem heeft. Stagiaires die er nu zitten kunnen tot einde van april blijven. Tevens stond erbij dat men wel mee zou helpen een oplossing te zoeken voor deze bewoners. Wat er gaat gebeuren met de personen die nu nog moeten komen en gereserveerd hebben durf ik niet te zeggen. Het moet leeg in ieder geval.
Dat verbaast mij eigenlijk een beetje, de eigenaar is namelijk een week of 5 geleden overleden.
Hij verdiende goud geld aan de stagieres daar, dus als iedereen er uit moet neem ik aan de het dicht gaat. AMH stond er niet bij wat de problemen waren?
Er zijn inderdaad problemen met Lido hotel, maar het heeft niks met jullie als stagiaireste maken .
De heer Salas is ongeveer 1,5 maand geleden overleden en had shulden achtergelaten. Hij huurde het hotel van de famillie Ferreira. Nu dad hij is overleden wil de eigenaren het hotel terug en zullen opnieuw beginnen.
Het is niet zo dat jullie eruit moeten of dat jullie niet meer daar kunnen verblijven tijdens jullie stage periode. Het is wel zo dat degenen die een contract met de heer Salas hebben gesloten zullen opnieuw een contract moeten tekenen met de eigenaren.l
Voor vragen kunnen jullie mailen naar www.Sale_4all@live.nl.
Meer informatie binnekort!!!
Alles is nu in behandeling met de advocaat van de famillie Ferreira
Er zijn inderdaad problemen met Lido hotel, maar het heeft niks met jullie als stagiaireste maken .
De heer Salas is ongeveer 1,5 maand geleden overleden en had shulden achtergelaten. Hij huurde het hotel van de famillie Ferreira. Nu dad hij is overleden wil de eigenaren het hotel terug en zullen opnieuw beginnen.
Het is niet zo dat jullie eruit moeten of dat jullie niet meer daar kunnen verblijven tijdens jullie stage periode. Het is wel zo dat degenen die een contract met de heer Salas hebben gesloten zullen opnieuw een contract moeten tekenen met de eigenaren.l
Voor vragen kunnen jullie mailen naar www.Sale_4all@live.nl.
Meer informatie binnekort!!!
Alles is nu in behandeling met de advocaat van de famillie Ferreira
Het Lido hotel is een centraal gelegen resort met appartementen, Met 36 kamers en 4 suites. De persoonlijke aandacht die de hotelmedewerkers aan de gasten geven zorgen voor de intieme sfeer die zo kenmerkend is voor dit resort. Het hotel ligt in een rustige woonwijk en per auto zijn het dichtsbijzijnde strand in 10 minuten te bereiken, de stad in 15 minuten en de luchthaven in 20minuten. Ook zijn van de 70 aan te raden restaurants en bars van Curacao er 20 op 10 minuten rijafstand. Het resort beschikt over een ruime parkeer gelegenheid. Het 20 meter lange zwembad heeft een groot zonneterras. De eenvoudig ingerichte kamers beschikken over tv, airco, en badkamer met douche.
:vak02:
Ik zit nu al 5 maanden in het Lido Hotel en het bevalt me prima. Er zijn de afgelopen weken een aantal dingen veranderd, maar ik kan eerlijk zeggen het wordt er alleen maar beter op.
De eigenaren doen echt hun best voor ons. Gister kregen we zelfs heel veel nieuw bestek en zelfs nieuwe pannen. Overal staan lekkere kaarsjes en wierrook en ze creëeren zelfs plekjes om gezellig te eten.
Om het te vieren hebben we volgende week vrijdag zelfs een poolparty. Ik hoop echt dat iedereen zich dan gedraagd, want deze mensen hebben echt het beste met ons voor.
Het Lido Hotel is ook gezellig. Elke dag als ik uit mijn werk kom, zie ik altijd wel iemand en maak ik een praatje mee. De kamers zijn lekker ruim, maar kunnen soms stinken. Maar bij deze eigenaren zeg je het gewoon en dan krijg je zelfs geurverfrissers. Dus mijn mening over het Lido is positief.
En over het borg probleem. Wereldstage is er druk mee bezig en ik geloof dat het allemaal wel opgelost word!
Zelf zit ik inmiddels 2 maanden in het Lido hotel. Ook ik was erbij toen we hoorden dat er problemen zouden zijn en dat we eruit zouden moeten. Gelukkig is er achteraf helemaal niets aan de hand!
We kunnen gewoon blijven! Er zijn nu andere mensen die de boel draaiende houden… Sinds deze mensen er zijn is er een hoop veranderd. Het hotel was slecht onderhouden door de heer Salas, heel zonde! Sinds deze nieuwe eigenaren er zijn wordt er ineens van alles gedaan. De tuin wordt bijgehouden, lampen worden vervangen, problemen met kamers worden opgelost, er worden plekken gecreerd voor ons om lekker te kunnen zitten, overal staan bloemen, wierook, we hebben ineens spullen in de keuken! Ongelooflijk! Het wordt langzaamaan een mooi hotel.
Wat hebben we staan vloeken als we midden in de nacht voor het hek stonden en de nachtbewaker lag weer eens HEEL diep te slapen… Nu gaat het hek al open voordat je op de bel hebt gedrukt.
De mensen zijn vriendelijk, behulpzaam en ze luisteren! 1 meisje hier heeft een kamer met allemaal vocht in de muren, schimmel in de kast en de gordijnen… drama! Ze heeft erover geklaagd en gevraagd voor een oplossing maar er gebeurde niks… nu deze mensen er zijn heeft ze vochvreters gehad en gaan ze kijken voor een nieuwe kast als het niet helpt… Alles wordt ineens opgelost!
Bij de oude eigenaren mochten we niks, we kregen regel na regel opgelegd. Als je wilde barbequen moest je dat een week van te voren schriftelijk aanvragen!!! Nu krijgen we zelfs een POOLPARTY!
Dus jongens, voor wie er nog naar Curacao komt… Ik had gehoord dat het Lido hotel (dat overigens een andere naam gaat krijgen) afgelegen lag en dat ik er “maar beter niet kon zitten” Nou… ik zit er en ik ben er heel blij mee! Vooral nu!
Het is hier een veilige buurt, je kan er gewoon over straat, zoals eerder al stond, alles is dichtbij. De wasserette, (goedkope) eettentjes, de supermarkt, enzovoorts. De mensen zijn vriendelijk, je hebt een groot zwembad en als je uitgaat dan neem je toch gewoon met 10 man een taxi? Werkt fantastisch! Of je gaat met de auto… Ook de bushalte is vlakbij en als je het de buschauffeur vraagt zetten ze je soms zelfs voor de deur af… Wat wil je nog meer? :teeth:
Mochten jullie nog vragen hebben, stel maar! No problemo!