Ervaringen met Korean Air

Hierboven kun je je waardering geven en / of deel je ervaring in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.

Bekijk de website van Korean Air

In de zomer van 2007 ben ik met Korean Air gevlogen naar Korea.
Ik vind het een goede maatschappij met erg vriendelijk personeel.
Ze spreken engels en koreaans. Eten was ook goed!
Ik zou zeggen een aanrader!

Zelf ben ik een keer met KLM en een keer met Korean Air gevlogen. Ik vond het beide goede maatschappijen. Maar vond dat er erg vriendelijk personeel rondliep bij Korean Air! Dus ik vind het een aanrader!

Volledig eens met bovenstaande reactie, vooral het eten was uitstekend, een heerlijke bak bibimbap, terwijl ik vliegtuigvoer normaal gesproken verschrikkelijk vind.

Wel was het entertainmentprogramma erg beroerd, met in mijn geval (Schiphol - Seoul v.v.) alleen enkele zeer flauwe Koreaanse komedies, en dat terwijl er in Zuid-Korea momenteel aan de lopende band schitterende films gemaakt worden.

In januari 2010 van Schiphol via Incheon naar Auckland gevlogen.
Prima toestel, ontzettend vriendelijk personeel, eten was prima. Ze kwamen vaak met water langs. Enig nadeel was dat je geen eigen scherm had en dan is 2 x 12 uur wel erg lang.

Op de terugweg hadden we van Auckland naar Incheon wel een eigen scherm, omdat er een ander toestel dan gebruikelijk was ingezet. Geweldig! We hebben erg vaak gevlogen, altijd lange vluchten, met verschillende maatschappijen. Als Korean op alle vluchten eigen schermpjes heeft staat deze maatschappij in mijn top 3.

Als je moet overnachten in Incheon, omdat er 's nachts niet wordt gevlogen moet je je even bij de Korean balie melden. Ze regelen dan (complimentary) een hotelkamer voor je. Wel een jas meenemen als je er in de winter bent. Het is er dan net zo koud als in NL.

Wij zijn in oktober en november 2010 met Korean Air via Incheon (Seoul - Korea) naar Auckland gevlogen en v.v… Wij hadden wel ieders per stoel een scherm aangesloten op het entertainment system, ideaal! We hebben nog nooit zo vriendelijk personeel aan boord van een vliegtuig gehad.
Bij vertraging op de heenweg, was alles zeer goed geregeld. We kregen in Seoul een super-de-luxe hotel. Uit ervaring weten we dat niet elke luchtvaartmaatschappij dit zó goed regelt.