Ervaringen met Incento in Bussum!

Ik zou graag ervaringen willen lezen van mensen die op enigerlei wijze een reis geboekt hebben bij Incento te Bussum.

Onze eerste ervaring is direct al een slechte.
Brochure aangevraagd via de website, een bevestigingsmail ontvangen.
Nu 3 weken nog geen brochure ontvangen.
Op e-mails wordt niet gereageerd, beetje vreemd!

Bestaan ze nog wel?

Hallo,

Hebben in het verleden ‘indirect’ (via ander buro) hun treintickets gekregen voor Australië en Canada, ging prima. Nu ‘direct’ met ze bezig, treinen/hotels Zwitserland. Tot op heden prima ervaring, al duurt het soms 2-3 dagen voordat ze reageren; ze klinken wat druk.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Hallo, we hebben ook goeie ervaringen tot nu toe. Ze weten veel van de treinen. Hadden binnen een paar dagen hun brochure in huis en inmiddels onze treintickets voor Canada en ook hotels bij ze geboekt. Ze doen veel op maat. Misschien even bellen?

Bedankt voor jullie reacties,

Kreeg toevallig vandaag na al die weken een reactie.
Het bedrijf dat voor hun de brochures verstuurd zei dat ze verstuurd waren,
maar wij hebben niets gekregen.
Ze zouden alsnog er een direct vanuit hun kantoor naar ons versturen.
De reactie duurde in mijn ogen wat lang, meer als 3 weken, vandaar mijn vraag over ervaringen.
Wij willen misschien dit jaar een treinreis in de USA maken en deze bij hun op maat laten maken.
We hebben goede ervaringen met de treinreiswinkel, maar Incento gaat een stapje verder.

Gr. Jan

Inmiddels de reis (1 week Zwitserland inclusief hotels) gemaakt. Niets op aan te merken, allemaal op tijd geregeld en ter plekke ook waargemaakt!

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Hallo,

Bedankt voor de reactie op mijn vraag!
Goed dat alles naar wens verlopen is en niets op aan te merken is.
We hebben voorlopig nog even afgezien van een treinreis.
Ons hart zegt dat we volgend jaar eerst nog eens Japan willen bezoeken.
Dat trekt ons dan toch meer, aangezien we daar vorig jaar ook waren en er nog zoveel te zien is.

Groeten, Jan