Ervaringen met hotel Baia Lara, Antalya

Allemaal super,
wij zijn terug van hotel baia lara gewoon een 9.9
alleen moet je zoals wij een ziekenhuis bezoeken, dan ben je de klos.
Eerst betalen en dan pas weg.
Dus een gewaarschuuwd mens ???
Verder echt super het hotel een aaaaaaaaaaanrader

Helemaal mee eens! Ik heb hier 3 maanden stage gelopen, bij een reisorganisatie , en heb het hotel van binnen en buiten gezien , top hotel, met gezellig veel Nederlanders.

1 like

het ligt er wel een beetje aan waarom je een ziekehuis moet bezoeken hier in turkije. als het ’ acil’ spoed is dan word je gewoon geholpen.
als je kosten hoger zijn dan 200 euro hoef je ook niet vooruit te betalen, maar moet je wel je verzekering in nederland bellen op hun 24/7 nummer, daarna krijg je een ‘casenummer’ en daarmee laat je het ziekenhuis zien dan je kosten gedekt zijn/worden.
verderl ligt het aan welk zieknhuis je gaat. devlet hastanesi in konyaalti wordt altijd vergoedt en veel priveklinieken willen eerst een casenummer voor ze overgaan op behandeling of je moet vooruit betalen. deze kosten kun je echter declareren nadat je weer in nederland terug bent.

mijn tip: bel ALTIJD je ziekenkostenverzekering op voor je je laat behandelen en vraag raad over welke ziekenhuizen ze contracten mee hebben (dit verschilt per ziekenkostendekker namelijk) en of vraag raad bij je verzekering VOORDAT je weggaat welk ziekenhuis aanbevolen word door hun bij je hotel in de omgeving om ‘verzekerd’ te zijn van vergoeding voorafgesproken dan wel op terugbetalingsbasis.
mocht je toch niet zo wijs zijn om deze raad aan te nemen, zorg dan minimaal voor 150 euro als backupgeld voor zulke gevallen. (wat naar mijn idee niet nodig is als je eerdere raad opvolgt)…

mvg uit antalya

Heeft er nog iemand ervaring met dit hotel.:thumbsup:

Wij >>> er in februari naar toe en zou graag weten aan wat we ons kunnen verwachten