Vorig jaar ben ik met het gezin 2 weken naar dit hotel geweest. Het is ons zeer goed bevallen. De kamers zijn groot en schoon. Het personeel super vriendelijk. Het eten heerlijk. Het hotel ligt ongevver 20 min. van de luchthaven. Je hebt duseen korte tranfer tijd. Bij www.zoover.nl kan je van een heleboel hotels de recensies lezen. Dit jaar gaan we weer naar hetzelfde hotel terug.
:zon02:
Bedankt voor de positieve reactie op het hotel. Wij gaan 30 april voor de eerste keer naar Turkije en dan naar dit hotel. Ik hoopte al op positieve berichten. De eerste keer een flop zou ook jammer zijn. Zijn er nog tips die je moet weten of moet zien daar?
Inmiddels ben je al terug als je dit leest…ik had je genoeg tips kunnen geven over bezienswaardigheden in de buurt. Ik woon in Lara vandaar.
Ik ben benieuwd hoe het hotel je bevallen is…het staat bekend als het beste hotel van Lara.
Wij als koppel zijn geweest eind oktober 2009 en dit voor 14 dagen.
De kamers zijn super deluxe en vrij groot. Het eten is ook super en zeer uitgebreid .Er is zelfs een verwarmd buitenzwembad en een groot binnen-
zwembad.
Super hotel (vrij prijzig)