Wij gaan in September voor 24 dagen naar Bali:vak02: en vliegen>>> met Cathay Pacific,
heeft iemand ervaring met deze vluchtmaatschappij?
Alvast bedankt:)
Wij gaan in September voor 24 dagen naar Bali:vak02: en vliegen>>> met Cathay Pacific,
heeft iemand ervaring met deze vluchtmaatschappij?
Alvast bedankt:)
Hallo,
In november 2011 gevlogen met KLM doorvoor aantal keren met Cathy maar geef mij Cathy maar, dus een goede keus.
Wij vliegen 21 april weer met Cathy.
Hi,
Cathay is 1 van onze favoriete maatschappijen! goede service en ruime stoelen! En de service is ook heel goed.
Heb je s’nachts honger kan je gewoon een bami soepje bijvoorbeeld bestellen of sandwiches!
Tevens hebben ze een ruime aanbod aan de nieuwste speelfilms, met +/- 6 filmpjes ben je zo aan de overkant,
Je kan je stoelen via hun website zowel voor de heen als terugreis vastleggen en eventueel ook de maaltijden.
Weet je ook dat er bij bepaalde tickets een gratis stopover voor HongKong bij zit? En als dat niet zo is, je met een kleine betaling een wereldstad van formaat kan aandoen! Echt de moeite waard!
Warme groet,
Marcello
Ik ben vorig jaar naar Vietnam gevlogen met Cathay en ga overmorgen naar Indonesie met Cathay. Ik ben erg tevreden, een van de fijnste maatschappijen waar ik mee gevolgen heb.
En in september zal je het allemaal zelf ervaren ,en jouw ervaringen met ons delen ,hopen we.
Van Taipei naar Hongkong gooide een stewardess per ongeluk een kopje theewater over m’n gulp. Mijn reactie: pffff, gelukkig is het niet heet. Haar reactie: schrikken en snel weglopen. Dat valt tegen van een airline die te boek staat als 5-sterren. Geef me op z’n minst een doekje ofzo. Ik beschouw het maar als een incident. Verder een degelijke regionale vlucht gehad. Heb inderdaad uitstekende verhalen gehoord over long-haul vluchten.
Cathay is prima. De verzorging in het vliegtuig zelf is erg goed. En ik vond het erg prettig dat als je je stoelleuning achteruit wil zetten dat dat dan gebeurd op een manier dat je achterbuurman er geen last van heb. En jijzelf dus ook niet als je voorbuurman z’n stoel achterover doet. De stoel zakt namelijk wat onderuit naar voren en is a.h.w. in zo’n harde schaalomhulsel (tjee, hoe moet ik dat nou uitleggen, maar er is volgens mij een filmpje van op hun website als ik het me herinner)
idd alles was goed maar ik vond de stoelen niet gemakkelyk voor zo een lange vlucht
Goed te lezen! Wij vliegen 20 augustus ook naar Bali met Cathay Pacific, en inderdaad ook met een stop over van een paar dagen in Hong Kong.
Wij kunnen in ieder geval niet wachten!!