Ervaringen met Cabo San Lucas

http://www.loscabosrebate.com/arch-cabo-san-lucas.JPG

Deel hier jouw ervaring met Cabo San Lucas.

Op vakantie geweest van 25 oktober t/m 9 november 2009.
Schitterende vakantieplaats gelegen aan een mooie baai met super zandstrand.:vak02:
Zeer veel goede restaurants gelegen aan een grote jachthaven.
Het uitgangsleven was “top of the bill”, mits je van bars en disco houdt, doe je dat, dan kun je hier de tijd van je leven hebben.:zon02:
Persoonlijk vond ik “The Nowhere Bar” en de diso “El Squid Roe” de toppers, maar ook “Cabo Wabo” en anderen schijnen zeer goed te zijn, een volgende keer zullen die anderen ook zeker met een bezoek vereerd worden.
Kortom Cabo heeft mijn hart gestolen en als ik wist hoe dan zou ik hier best willen werken en wonen.

Groeten,
André

Hallo,
Wij gaan nu voor de tweede keer naar Mexico (Playa del carmen) en ik vroeg mij af waar cabo san lucas ligt en is het te doen er met een huurauto heen te gaan voor een dagje?
Heb je nog meer leuke tips?

gr alice

Cabo San Lucas ligt op het zuidelijkste puntje van het schiereiland Baja California, gescheiden van Mexico door de Zee van Cortez.
En dat is dus vanaf Playa del Carmen met de auto niet te doen.
In ieder geval een prettige vakantie toegewenst.

Groeten,
André

Wie is recent naar Cabo san Lucas geweest? Of kan me vertellen hoe daar het beste betaalbaar heen gereisd kan worden?

Via Wereldwijzer app

Recent kan ik niet zeggen, ik was er in november 2010. Destijds was het het beste om met KLM te vliegen via Parijs naar Mexico City alwaar je dan weer moet overstappen. Omdat we onze aansluiting misten hebben we daar eerst nog moeten overnachten, maar dat was niet zo erg. Het is al met al wel een lange vlucht, maar goed je krijgt er ook wat voor terug, tenminste als je van uitgaan houdt, want het is voor de Amerikanen je-van-het op uitgaansgebied.

Uitgaan is oké, maar dat is voor mij lekker eten, terrasje pakken en genieten van wat er voorbij komt.
Ik wil graag met de kerstdagen ergens heen waar het zonnig is, geen hurricane seizoen en ook geen moesson. Mexico is me eerder goed bevallen, Miami in een ver verleden ook, ik dacht dat deze plek misschien een mooie mix zou zijn…

Via Wereldwijzer app

Eten kun je daar prima en terrassen zijn er ook genoeg.
Verder is er een prachtig strand, maar je wordt er wel behoorlijk lastig gevallen door rijen verkopers van allerlei prullaria.
Maar al met al heb ik het prima naar mijn zin gehad aldaar.