**wie is er al in cabo san luca geweest **
**wij willen naar riu palace cabo san luca wie weet er meer over
**
Daar ben ik toevallig afgelopen jaar van 25 oktober t/m 9 november op vakantie geweest. Ik zeg toevallig omdat dit nl. niet in onze planning zat, maar dat terzijde.
Cabo San Lucas heeft me, zacht uitgedrukt, zeer verrast.:zon02:
Gelegen aan een prachtige baai, waar je prachtige zonsopkomsten kunt zien en waar vrijwel dagelijks cruiseschepen aanleggen is de stad voorzien van een prachtig zandstrand.:vak02:
Aan de jachthaven zijn talloze betaalbare restaurants, de vier die ik bezocht heb waren allen goed.:dag:
Het uitgaansleven was daar ook super, mits je wel van bars en disotheken houdt tenminste.:dag:
Op het moment dat we daar waren werd net de laatste hand gelegd aan het opknappen/verbeteren van de toegangsweg naar het centrum. Dit ziet er nu prima uit, kom je echter buiten het centrum dan zul je voornamelijk nog zandwegen aantreffen. Maar door de opkomst van het toerisme hier (zeer veel Amerikanen) zal dat wel niet al te lang meer duren.
Voor wat betreft de mensen, ik vond de meeste zeer vriendelijk en voorkomend, echter aachter de schermen was hier ook wel de nodige criminaliteit zichtbaar, maar in welke stad is dat niet tegenwoordig!
Om een vergeliik te trekken met een Europese stad, dan moet je toch al guw denken aan Saint Tropez, Cannes, Nice en zo.:zon02:
Persoonlijk zou ik, indien ik daar werk zou kunnen vinden (wie weet hoe?) er niet lang over hoeven te denken om daar te gaan wonen.
Met vriendelijke groeten,
André de Ruiter