Ervaringen met Australian Holidays, Adventure tours en Connection Safaris

Hallo allemaal,

Ik ben van plan komende zomer op reis naar Australie te gaan. Ik wil de reis boeken bij reisbureau Australian Holidays. De tours die ik wil gaan maken zijn georganiseerd door Adventure tours en door connection Safaris. Heeft iemand ervaring met deze drie oraganisaties?

Alvast bedankt!

Groetjes Ellen

Hallo Ellen,
misschien heb je inmiddels je vakantie al gemaakt, maar ik reageer toch nog op je oproep.
wij zijn in januari 2008 in australie geboekt, de reis hadden we gepland via de handige bouwstenen van Australieonline.nl. Ter plaatse werden de reisonderdelen uitgevoerd door Adventure Tours!
Ik vond het heel geslaagd: je bent in een kleine groep, contacten zijn daardoor leuk, je moet wel een beetje teamspirit hebben: je moet een beetje helpen bij het koken en opruimen, maar niet te veel! De bestemmingen zijn erg leuk, je moet geen luxe verwachten, maar de locaties maken dit allemaal goed.
We hebben drie korte trips gemaakt via deze organisatie, die dus een onderdeel van onze gehele rondreis vormden. Een keer hadden we wel een slechte bus: dit was een bus die normaal in Azie gebruikt wordt om schoolkinderen te vervoeren. Dus de ruimte was een beetje krap. Dit was net op het traject met lange reisafstanden, dus dat was iets minder. Op de twee andere onderdelen waren het juist hele luxe, nieuwe minibusjes.
Ondanks dat zou ik weer via dit systeem boeken, dus via Australie online als je liever je reis vanuit Nederland gepland wilt hebben, maar het is eigenlijk niet nodig. En ik zou ook weer voor Adventure Tours kiezen.

Veel succes en een geweldig fijne reis!

groet Danielle