Ik ben afkomstig uit België en zou heel graag een reis maken naar Australië.
Nu heb ik info gekregen van reisbureau Aussie Tours.
Dit lijkt heel interessant, maar ik had graag wat reacties gehad van mensen die hier al mee gereisd hebben.
Wauw, wat een prijs zeg… Er zitten natuurlijk wel 3 binnenlandse vluchten in en het is een prachtige route.
Ik heb zelf geen ervaringen met Aussie Tours, maar ben ook wel benieuwd of dit zijn geld waard is!
Hmm ik had zo een prijs wel verwacht hoor… Als je niet overdrijft dan ben je 2000 euro kwijt voor vluchten en hotels (als ik het goed bekijk tenminste ) en met niet overdrijven bedoel ik dan, een reis met economy class en geen business class, en een gewone kamer en geen suite. En uw uitgaven daar kan je wel zelf beetje in de hand houden natuurlijk.
Dus al bij al reken ik op een reis van +/- €2500 de man
Nou, wij reizen nooit georganiseerd maar dit is wel een van de best geplande reizen die ik gezien heb. Ze geven je ruim de tijd, raffelen niets af en gaan naar plaatsen die je niet mag missen. Op de Ozzie forums noemen we dit “City-Rock-Reef” Ze reizen ook nog eens buiten de schoolvakanties. Nadelen zijn er ook. Darwin en omgeving is in “building up the Wet” De luchtvochtigheid zal hoog zijn net als in Cairns en zwemmen in zee bij Cairns/PD kan alleen met stingersuits of in een afgeschermd gebied ivm Box jelly Firsh. Daar zal je bij GBR geen last van hebben, alleen aan de kust.
Neemt allemaal niet weg dat je het op een eerste reis naar Australia nauwelijks beter kan doen. Go for it!
Yeehaw