Ervaringen met Askja Reizen

Hallo reizigers,

Heeft een van jullie ervaring opgedaan met de reisorganisatie Askja.nl? We hebben 2 interessante autorondreizen in Canada via deze organisatie gezien, maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen.

Alvast bedankt,

vriendelijke groeten van Danielle

Ik heb via Askja een reis naar IJsland georganiseerd,
dat was een individuele reis, waarbij Askja de hotels,
de vlucht en de auto hadden geregeld. Er was ook
nog wat maatwerk mogelijk (een wijziging t.o.v.
de oorspronkelijk reis), er was goede en snelle
communicatie via e-mail, ze gaven hele uitgebreide
informatie, we konden zelf vouchers voor excursies
regelen, al met al een goede ervaring.

Ik wil graag via Askja een aantal losse tours doen in Nieuw-Zeeland, maar vind de communicatie per mail helemaal niet snel. De eerste keer deden ze er 3 weken over om mijn mail met vragen te beantwoorden (nadat ik de mail nog een keer gestuurd had), op mijn tweede mail tot op heden geen reactie. Vind dat wel jammer, want ze bieden mooie dingen aan.

Wij reizen met Askja travel dit jaar naar Patagonie en Paaseiland, tot nu toe verloopt de communicatie goed, maar er heerst de indruk dat men van dit deel van de wereld nog niet zo heel veel wegwijs is. Dit blijkt uit dat de eerste offerte uiteindelijk niet gemaakt kon worden, en hebben de reis om moete draaien ivm huurauto. We hebben de reis 4 x aan moeten passen ivm zaken die eigelijk toch wel voor zo’n grote organisatie bekend mogen zijn. Ook waren de aanpassingen ieder keer na de aanbetaling en na betaling van de reis( toeval?) waardoor de reis uiteindelijk omgedraaid is , duurder is geworden, meer dagen( dit buiten hun schuld om), en een ander verhuur maatschappij/andere auto.
Ze geven veel info en leuke presentaties ,maar de afhandeling na aanbetaling is bij ons helaas wat rommelig gegaan terwijl daarvoor het heel professioneel over kwam, maar we hebben niet het idee dat de reis er minder om zal worden.
En nu 2 weken voor vertrek krijgen we pas te horen dat er zo’n 140 euro nog bij de auto verhuur moet worden afgerekend…Is niet erg maar laat het op zijn minst weten.
We vertrekken volgende week en zal laten weten hoe de reis is verlopen en of het allemaal meegevallen is.

Groetjes.

1 like