Askja

Hallo,

Heeft iemand van jullie ervaringen met Askja Reizen in Arnhem en hoe zijn die? Ik ben vooral benieuwd naar Canada.

Henri

hallo Henri,

Je berichtje is al van enige tijd geleden.

Heb je toevallig via de e-mail of via-via al reacties gehad? Of ben je zelf al met Askja reizen op vakantie geweest?
Ik wil volgend jaar naar Canada met Askja reizen en ben ook erg benieuwd naar ervaringen van reizigers.

Hoi Natalja,

Nee, er heeft niemand gereageerd. Askja timmert hard aan de weg maar kennelijk niet hard genoeg. We gaan 11 september naar de westkust van Canada dus we zijn nog erg fris qua ervaringen.

We gaan overigens wel met Askja en we hebben er ook veel vertrouwen in. Askja organiseert jaarlijks bijeenkomsten voor reizigers, onder meer in Papendal waar onder meer diaspresentaties plaatshebben van reizigers. Dergelijke initiatieven heb ik nog niet eerder meegemaakt. Op de site www.askja.nl staat vast wel meer informatie over die bijeenkomsten.

Ik ben van plan voor wereldwijzer een reisverslag te schrijven, maar dat wordt pas oktober als Susanne en ik terug zijn. Ik wil je in ieder geval wel een mailtje sturen met onze ervaringen. In dat geval moet je me even je adres geven via de interne mailbox van wereldwijzer. Webmaster Xander van wereldwijzer heeft mijn adres trouwens ook.

Groet,

Henri

Beste Henri,

Ook wij willen graag in 2007 een rondreis door Canada maken met Askja en ik ben erg benieuwd naar je ervaringen.

Heb je een groepsreis gemaakt of een individuele rondreis?. Ik ben namelijk ook benieuwd naar de leeftijdscategorie van de deelnemers aan de groepsreizen.

groetjes,

Bibi