Na lang denken en peinsen over wat ik toch moet beginnen na mijn studie, nu eindelijk een soort van plan op tafel. Werken in een cafe/kroeg/strandtent/restaurant? aan de Franse westkust, en daarbij misschien een taalcursus doen. Nu is daar meteen het volgende probleem. Waar moet ik zoeken!!!
Zijn er mensen die dit eerder hebben gedaan en goede tips hebben voor mij?Ik ben nooit een avonturier geweest dus geen idee waar ik moet beginnen.
Onderin West-Frankrijk zijn er veel surfgelegenheden/-plekken. Ik zou voor zo’n gebied gaan als ik jou was. Gezellige groepen met mensen en genoeg werk in de horeca!
hey thanks voor je reactie!
Ik heb alleen meer problemen waar ik moet zoeken voor leuk werk, welke sites etc. Weet je daar misschien ook nog wat tips over?
Ben zelf ook van plan om zoiets te gaan doen (of backpacken in Australie) en ik had een aantal sites gevonden waar je mischien wat aan hebt. Alleen weet ik niet of je via die sites/ organisatie’s ook kunt werken in Frankrijk,want je wilt wel perse naar frankrijk begrijp ik? Hoop dat je hier wat aan hebt