Ervaringen Bmair

Zijn er mensen die ervaring hebben met de reizen van bmair.nl?

Wij gaan van 1dec-15dec (voor het eerst) naar Thailand en willen niet al te veel vastleggen, maar een hotel voor de 1e nachten en een binnenlands vlucht lijkt ons wel verstandig.

Zijn er mensen die al een keer (in december) naar Thailand zijn gegaan zonder alle hotels geboekt te hebben?
Is dit enigzins mogelijk of gaan we dan belachelijke prijzen betalen (ivm het hoogseizoen)? Ik heb trouwens ook geen zin om de hele dag op zoek te gaan naar een slaapplaats?

Ale tips zijn welkom aangezien dit de eerste keer is dat we zoiets gaan ondernemen.

THNX!

hallo,

vorig jaar zijn ook wij voor de 1ste keer naar thailand geweest
we hadden een rondreis geboekt bij bm air,dit was allemaal goed geregeld,goeie hotels,leuke excursies ed.
dit jaar gaan we echter op eigen houtje(5 dec),vliegtickets hebben we geboekt en de rest zien we wel,want dit levert volgens ons geen probleem op,er zijn zoveel boekingskantoortjes ed dus als je wilt kun je heel georganiseerd nog te werk gaan,de binnenlandse vlucht zou ik niet via bm air in nederland boeken want je betaalt hier in nederland bijna 2 keer zoveel,vorig jaar waren we van plan een binnelandse vlucht te boeken van phuket naar bangkok dit kostte iets van 80 90 euro precies weet ik t niet meer,toen we echter in bangkok waren (prince palace hotel),hebben we via greenwood travel geboekt, dit kantoor is de thaise partner van bm air nl,en is gevestigd in het prince palace hotel,dit retour kostte bij greenwood travel 45 euro pp,met thai airways,prima vlucht!
je kan ook nu al een retour boeken via internet bij de low cost carriers air asia of nok air hier ben je nog goedkoper uit en ik heb er goeie dingen over gehoord.
misschien nog een tip:de tree tops safari is eeeeerg leuk zeker een aanrader mocht je nog vragen hebben dan mail je maar,in ieder geval veeeeeel plezier op jullie reis.

groeten