Heeft iemand goede/slechte ervaringen?? laat het me weten ben erg benieuwd…
Wij zijn in 2002 met Vietnamonline ruim 3 weken naar Vietnam geweest. Alles was prima geregeld, vantevoren gaven wij aan welke bouwstenen wij wilden inplannen en Vietnamonline regelde de transfers, enz. In Ho Chi Minh City (waar wij onze reis begonnen), kregen wij na een korte uitleg van een lokale medewerker, onze vouchers en de hele reis was perfect geregeld. Lokaal kun je wel zelf trips veel goedkoper regelen, bijv. ter plekke zagen wij dat de trip naar de Cu Chi tunnels veel goedkoper was om het zelf te regelen via een lokaal reisbureautje (wij zaten in de bus met andere toeristen die veel minder voor dezelfde trip hadden betaald), maar wil je vantevoren alles goed geregeld hebben, dan is Vietnamonline zeker een goede keus. Wij kijken ook terug op een prachtige, ontspannen vakantie in een heel mooi land!
dit is een goede organisatie maar wat mddj zegt is wel waar ter plaatse kan je het gemakkelijk zelf regelen voor een betere prijs thailand is prima te bereizen op je eigen maar als je het liever vooraf regelt dan is dit een prima organisatie kijk ook eens bij greenwoodtravel een nederlandse organisatie die in bangkok is gevestigd deze hebben net als thailand online diverse bouwstenen welke je kan boeken en dit is ook een prima organisatie zo kan je in iedergeval de prijzen en trips mooi vergelijken
Hoi,
Wij zijn met riskja online naar Maleisie geweest en alles was erg goed geregeld. We zijn eerst naar singapore gegaan. In het hotel lagen de kaartjes voor de bus naar Maleisie voor ons klaar. In kuala lumpur hadden we een afspraak met de lokale vertegenwoordiger van Riskja (maleisie) online en werd de verdere reis doorgenomen. Wij zouden zo weer bij ze boeken.
Ik kon vandaag eindelijk mijn reis boeken bij cambodjaonline,ben heel erg benieuwd en heb er erg zin in…
Beste Anna,
Ik wens je een supervakantie toe in Cambodja!
Wij gaan dit jaar ook naar Cambodja en kijken er erg naar uit (voor ons de eerste keer naar Cambodja, we combineren het met Thailand).
In elk geval veel plezier!
Groetjes, Diana
Als aanvulling bij Greenwoodtravel kan ik zeggen dat je dan telefonisch een Nederlands sprekende medewerker kan vragen.
Je gaat een fijne reis tegemoet Anna. Mijn man en ik zijn eind 2008 met Vietnamonline op stap geweest. Alles was prima geregeld. Uiteraard kun je soms goedkoper uit zijn als je het zelf regelt maar het is maar de vraag of het dan ook kwalitatief goed is. Neem bijvoorbeeld onze bouwsteen naar Ha Long Bay: Onze trip was werkelijk fantastisch maar ik heb mensen gesproken die het ter plaatse zelf ‘lekker goedkoop’ hadden geregeld en van een koude kermis thuiskwamen. Niet voldoende plaats op de boot en tegen hun wil gedropt worden op een eiland waar niets te beleven was. Het was voor hen een horror trip. Uiteraard kun je het natuurlijk ook treffen, maar ik vind het een prettig idee dat een ander de kwaliteit voor me heeft gecontroleerd. En ja, daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan…
Veel plezier in Cambodja!