Ervaring Spanish Language Travels (SLT)?

Heef iemand spaanse les gevolgd in Quito via Spanish Language Travels?? Wat zijn jullie ervaringen hiermee??

Ik ben waarschijnlijk ook van plan om met SLT weg te gaan, ik wil ook met hun vrijwilligerswerk gaan doen. Heeft iemand nog ervaringen ermee? Ik zou die ervaringen graag willen horen.

Groetjes,
Dieuwke van Buren

Hoi, ik ben van plan om in juni met Spanish Language Travels (www.s-l-t.com) weg te gaan.
Zijn jullie al geweest? Wat is jullie ervaring? Ik wil Spaans leren en vrijwilligerswerk gaan doen in Montanita, Ecuador.
Hoop gauw van jullie te horen!

Gr, Paul Edenburg

Hallo!

Op dit moment zit ik in Peru met SLT. Je hoeft je geen zorgen te maken want SLT is gewoon een soort tussenpersoon. Verder zit iedereen hier namelijk met Activity international. Het enige verschil is dat je minder betaald omdat Activity meer vraagt voor het regelen enz.
Verder was bij mij alles goed geregeld, transfer en overnachting van het vliegveld.

Groetjes,
Dieuwke

1 like

Hoi!

Wil ook Spaanse talencursus doen, vanaf september, 4 weken, Buenos Aires. Ik twijfel nog tussen Linguaschools of Spanish Language Travels… Bij Linguaschools ben ik iets goedkoper uit. Heeft iemand ervaring met deze scholen?

Ciao!

Hoi Micos,

Zoals Dieuwke al zegt, is Spanish Language Travels (ook) voor Buenos Aires een tussenpersoon. Zij schrijven je dus in voor een school daar. Je zou dus even moeten zoeken welke school dat is en dan kijken wat de ervaringen van andere mensen met die school daar zijn.

Gr, Paul

Ik heb een maand lang Spaans geleerd in het dorpje MontaƱita in Ecuador. Ik heb er echt een hele leuke tijd gehad. Via Spanish Language Travels (SLT) heb ik de lessen en onderkomen geboekt. Bij aankomst bleek het onderkomen hele mooie bamboe hutjes te zijn. Het is echt een geweldige plek waar je heel snel contact hebt met de andere ā€˜bewoners’.

De Spaanse lessen werden gegeven door MontaƱita Spanish School (http://www.montanitaspanishschool.com/). Elke week krijg je een andere docente. 's Morgens krijg je twee uur grammatica en 's middags krijg je twee uur conversatieles. Daarnaast kan je surflessen volgen (het dorpje staat bekend om het surfen), salsalessen volgen en zijn er meerdere uitstapjes waar je je voor in kunt schrijven.

Al met al heb ik echt een hele fantastische tijd gehad en ik zou het zo weer doen! Alleen zou ik dit keer misschien wel in een gastgezin gaan. Dat had ik nu niet gedaan omdat SLT dit (geheel onterecht) afgeraden had. Wat ik van mijn medestudenten hoorde, is het hen heel goed bevallen bij de lokale mensen. En je Spaans gaat er een stuk sneller op vooruit!

Wil je meer weten (of wat foto’s zien :slight_smile: ), stuur of post gerust een berichtje!

Gr, Paul Edenburg