Hallo,
Zijn er hier mensen met ervaring met de organisatie; Spanish Language Travels?
Ik zit te denken aan 6/7weken Spaanse les + een beetje vrijwilligerswerk in Costa Rica of Panama en deze organisatie sprak me wel aan.
Niet al te duur en het ziet er allemaal wel goed en betrouwbaar uit. Maar dat iets er goed uit ziet, zegt niet alles…dus ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met deze organisatie en hoe die dan natuurlijk waren.
Hoop snel op een reactie…want ik moet snel gaan boeken, ben al vrij laat vanwege een afzegging van mijn reis naar Zuid Afrika. Dus snel nieuwe plannen aan het maken!
Groetjes,
Jitske.
Hoi Jitske,
In januari en februari van dit jaar heb ik een rondreis gemaakt door C. Rica en Panama. Tijdens deze reis heb ik op scholen gezeten in Turialba, Puerto Viejo en in Panama in Boquete en Bocas del Toro. De school in Puerto Viejo is te boeken via SLT en kan ik enorm aan raden!!! Goed lesmateriaal, leuke docenten, erg vriendelijke eigenaresse (Nanouk), leuke omgeving (les in de “jungle” tuin en een gezellig dorpje aan het strand. En je kan op de school verblijven (eigen kamer of op de dorm). Deze school heet Claro!. De overige scholen waar ik geweest ben zijn van “Spanish by the sea/ river”, ook prima maar Claro! is echt gezellig en goed. Ik ben er zelfs nog extra naar teruggegaan.
Groetjes Bianca
Dankjewel…
Ik heb inmiddels ook geboekt bij SLT en ga dus naar Claro!
Heb er onwijs veel zin in en jouw ervaring maakt dat nog veel beter.