Beste lezers,
Wat doe je het liefst op jullie vakantie?
Zie de peiling…
Beste lezers,
Wat doe je het liefst op jullie vakantie?
Zie de peiling…
In Griekenland - vind ik - kan je moeilijk anders dan minstens één excursie te wijden aan het culturele aspect. Het blijft toch altijd de moeite om eens een kijkje te nemen naar het culturele erfgoed dat in Griekenland absoluut aanwezig is. Misschien ben ik wat bevoordeeld door mijn Griekse studies, maar de Grieken hebben grotendeels onze hedendaagse maatschappij beïnvloed, net zoals de Romeinen. Hoe dan ook moet er ook tijd gemaakt worden om gewoon van de zon te genieten en aan het strand te liggen.
Mooi beantwoord Alfonso,maar een hoop mensen gaan niet alleen voor de zon…
Bij een bezoek aan (één van de eilanden van) Griekenland hoort, voor mij, altijd een eilandtour, incl. cultureel/archeologisch bezoek. Tevens mag voor mij op zo’n vakantie het strand en een terrasje ook niet ontbreken. Een combinatie van zon, zee strand & cultuur en natuur is voor mij de ideale vakantie.
Eind augustus ga ik voor het eerst eiland-hoppen.
Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen, maar kijk er al erg naar uit!
:dag:
Hoi Esther,
Tip:huur een scooter(wel je rijbewijs meenemen)en ga lekker toeren;doe ik ook altijd.
Via internet alles zoeken wat betreft het eiland qua bezienswaardigheid,en gaan…
Bedankt voor de tip!
Ik had inderdaad in gedachten een scooter te gaan huren om de eilanden te bezichtigen.
Twijfelde nog een beetje tussen een eiland-tour-excusie en de scooter, maar denk dat de scooter het gaat worden. Via internet heb ik al het een en ander opgezocht, dus dat moet goedkomen!
P.s. Heb je daawerkelijk een bromfietscertificaat nodig, of is een gewoon rijbewijs ook voldoende?
Beste Esther,
Neem voor de zekerheid beide mee.
Groetjes,
Hans.