Hallo,
Heeft iemand er ervaring mee gehad? Is het een betrouwbaar bedrijf?
Ik werd benaderd door een mevrouw die me een week vakantie aanbood, een promotieweek. In een van de GC resorts in Tenerife of Gran Canaria.
Hallo,
Heeft iemand er ervaring mee gehad? Is het een betrouwbaar bedrijf?
Ik werd benaderd door een mevrouw die me een week vakantie aanbood, een promotieweek. In een van de GC resorts in Tenerife of Gran Canaria.
goede dag
werd vandaag 22-8-2011 ook benaderd door een mevrouw van gc- resorts .
heb ook geen ervaring met gc -resorts . wie wel ?
Hallo Allemaal.
Net als jullie ben ik ook benaderd door GC Resorts.
Dit jaar voor de 2de keer.
Vorig jaar zijn wij met ons gezin al een keer op reis geweest met GC Resorts en het is ons eigenlijk zo goed bevallen dat wij vorige week voor de 2de keer op hun aanbod zijn ingegaan.
Wij zijn in een fantastisch appartementencomplex terecht gekomen, namelijk het puerto atlantico in Gran Canaria, op aanraden van de mevrouw die ons heeft gebeld.
Hier willen wij het aankomende jaar weer naar toe gaan, indien mogelijk.
Het was voor ons heel fijn het als een open week te hebben kunnen reserveren, aangezien mijn man en ik een eigen bedrijf hebben en dus niet al te vaak weg kunnen.
ik zou zeggen, ga ervoor!
Ik heb er niets dan lof voor over, zeker aangezien de prijs dermate aantrekkelijk is voor een 5 sterren accomodatie.
hoi jessy39 fijn te lezen dat het goed bevallen is ! maar is het een promotie week ? proberen ze je wat te verkopen daar ?
nee, zij hebben mij niets proberen te verkopen, zij hebben mij ontvangen en welkom geheten.
Na een tour met de hostess door en om het resort, vroeg de dame in kwestie mij een enquete in te vullen en onze oprechte mening te geven. ( natuurlijk worden de meest luxe appartementen gepasseerd, en de mogelijkheid tot aankoop word subtiel aangehaald)
Terug in ons appartement stond er een welkomspakket voor ons klaar, met een bedankje dat wij de tijd hebben genomen voor de tour.
Verder een heerlijke vakantie gehad!
Dus mijn oordeel…
Ja je moet een tour doen, maar zeker geen ongemakkelijke.
Ik zou zeggen, probeer het een keer en ik ben er zeker van dat jullie net zo´n fijne tijd zullen ervaren als dat wij hebben gehad.
PS heeft de dame die jullie benaderd heeft gezegd jullie terug te telefoneren?
bedankt voor de snelle reactie en goede uitleg
ja de dame zei dat ze me terug zou bellen ( dinsdagavond ) , maar dat heeft ze nog niet gedaan .
wij zijn nu in het bezit van een week timeshare ( punten ) , dus we hebben wel vaker een rondleiding gehad .
na het lezen van u reactie gaan we ook een week of twee vakantie vieren met gc resorts .
veel plezier iig!
Als ze jullie niet gebeld heeft, gewoon even een mail versturen, hebben wij ook gedaan en ze heeft direct teruggecontacteerd.
succes verder!
:zon02:zal ik doen en veel dank !
Wij hebben zojuist onze vakantie vastgelegd!:cheer:
Is het bij jullie nog gelukt?
Bij wie hebben jullie geboekt?
Ze hebben nu de zgn nazomerse aanbiedingen, erg interessant met hoge kortingen, ik hou ervan!
wij hebben twee weken aan gevragen . wacht nog op het contract . gaan pas volgend jaar gebruik maken van deze weken , want in oktober hebben we nog een weekje tenerife te goed >>>:cheer: welk resort gaan jullie ?
wij gaan naar Atlantic sans in GC!!
Jullie al enig idee?
hoi jessy
we hebben twee weken vakantie gekocht .
denk dat we volgend jaar een week gebruiken en de andere het jaar daarop .
weet nog niet waar we heen gaan . jullie een goeie vakantie en laat maar even weten hoe het daar was :zon02:>>>:dag: