Ik wil heel graag vanaf half april vrijwilligerswerk gaan doen in kaapstad en ben terecht gekomen bij de organisatie Maribas (http://madibasvolunteers.com/). Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze organisatie. Site ziet er goed uit, maar kan er verder helemaal niets over vinden vandaar dat ik het vraag.
(En ja ik weet dat ik heel kort dag ben met regelen maar het leek er even op dat het niet door kon gaan maar heb nu toch wel vrij.)
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me ook een geweldige (en niet te dure) organisatie. Ik wil in juli-augustus die kant op. Als jij al contact hebt of daar bent, wil je me dan op de hoogte houden?
Ik heb nu echt officieel geboekt enzo, tot nu toe lijkt Madibas erg professioneel. Ben zeer benieuwd hoe het daar is!
Ter info: Madibas regelt verblijf voor je bij SaltyCrax in Blouberg (www.saltycrax.com) een 4 sterren hostel, ziet er op de site ook zeer goed uit.
Ik ga twee projecten combineren. De eerste is een project met dakloze kinderen in de townships, de ander een project met gehandicapte kinderen
Als ik terug ben zal ik je (Anne) wel even laten weten hoe het was. Ik kan je ook (zodra ik er een heb aangemaakt) het adres sturen van mijn blog?
@Manuela: Neem aan dat je het tegen Anne had over dat meereizen? Zo niet, kun je me altijd een prive berichtje sturen!