Durban - Kaapstad

Wat? Durban - Kaapstad!
Wanneer? Vanaf 6 december 2008!
Periode? Ongeveer 2 weken!
Wat? Veel zien & doen…Lekker eten, mensen leren kennen & vooral genieten van dit mooie land!
Met wie? MET JOU?

In november ga ik (studente, 21 jaar) een maand vrijwilligerswerk doen in Durban. Natuurlijk wil ik na afloop meer van Zuid-Afrika zien. Maar niet alleen!
Wie vind(en) het leuk om met mij in ongeveer 2 weken tijd van Durban naar Kaapstad te reizen? Wildcoast, Addo Elephant National park, Garden Route, Oudtshoorn, Kaapstad & meer! En natuurlijk sta ik open voor alle andere ideeen! Mn budget is niet onbeperkt :wink:

Een mix van avontuur, cultuur, natuur, actief, maar ook relaxed!

:SOUTHAFRI Lijkt het je wat? Ik hoor het graag!
Marieke

Als je een paar dagen in Kaapstad wilt overblijven, ga dan naar Excelent Guest House in Belville: http://www.excellentguesthouse.co.za. Ik heb daar in maart gezeten. Superfijn plekje, goede voorzieningen, geweldig aardige eigenaars en op een steenworp afstand van de snelweg (N1) die je regelrecht naar Kaapstad leidt, of (de andere kant op) naar Paarl, Stellenbosch en omgeving. Aanrader!

Hey,

Ik woon en werk hier in Durban. Waarschijnlijk vlieg ik eind oktober alweer terug naar Nederland en zal ik in januari hier weer aan de slag te gaan.
Ben gewoon benieuwd: waar ga je vrijwilligerswerk doen? en wat ga je doen?

Als je iets wilt weten over Durban, kan je me altijd mailen!

Groetjes,

Marlijn