Omdat onze oorspronkelijke groepsreis naar Vietnam helaas niet doorgaat, hebben we dit weekend een nieuwe reis, bij een andere organisatie dan de oorspronkelijke, geboekt. We willen zo graag naar Vietnam 
We hebben nu gekozen voor een 17 daagse rondreis met ongeveer hetzelfde programma van Noord naar Zuid, maar dan een individuele reis, met auto + prive chauffeur, bij Kras.
Algemene tips en tricks en do’s en don’ts zijn hier op het forum volop te vinden. Iedereen bedankt voor de input.
Heeft iemand ervaringen met Kras in Vietnam ? Helaas is er niets te vinden over de kwaliteit van de hotels e.d.
Ik hoor graag van jullie !
Hoi Roberto,
Ik kan me voorstellen dat jullie graag naar Vietnam willen, hihi 
Zijn de hotels ook al geboekt via Kras? Ikzelf ben op eigen houtje gegaan, dus heb geen ervaring met Kras in Vietnam. Als de hotels al geboekt zijn, kun je hier misschien de namen van de hotels ‘neerpennen’, wellicht dat iemand ervaring met 1 van de hotels heeft?
Groetjes, Anne
Hallo Anne Jitske,
De reis is al geboekt, we hoeven enkel nog in het vliegtuig te stappen en een lijst te maken met alle to-do’s 
Kras spreekt over middenklasse toeristenhotels *** Ik neem aan dat dat hotels in de 25 - 30 dollar range zijn (is mijn inschatting) maar weet nog niet welke hotels het exact zijn.
Roberto
Zelf heb ik 1 keer in een hotel gezeten van 25 dollar per nacht. Was heel goed te doen. Ik denk jullie de goedkope hotelletjes waar ik in gezeten heb en soms echt crappy waren (soms ook niet), niet tegen zullen komen. Drie sterren hotels zijn over het algemeen goed te doen in Vietnam.
Groetjes, Anne