Ik was op zoek naar een rondreis naar India en stuitte op de reisorganisatie Aman Reizen in Rotterdam.
Het viel mij op dat de reizen die zij aanbieden goedkoper zijn dan bij andere reisorganisaties.
Ik kan niet ontdekken of zij aangesloten zijn bij de ANVR via de site.
Heeft iemand ervaring met Aman reizen?
Nee weet niets meer hierover, kreeg geen enkele reactie, heb uiteindelijk besloten met een andere reisorganisatie in zee te gaan.
Ik vertrek nu eind juli naar India.
Zie nu voor het eerst deze vraag en reactie. Heb veel goede verhalen gehoord over Aman Reizen van mensen direct contact) die met dit buro zijn geweest.
Wij hebben daarom nu ook een reis naar Zuid-India geboekt. Zelf samengesteld en een aanpassing wordt direct geregeld. De tickets zijn al binnen en de bevestigingen (vouchers ed) worden 1 dezer dagen verstuurd.
Een kleine organisatie, maar alles tot in de puntjes geregeld.
Zijn niet aangesloten bij ANVR, kunnen daarom de prijzen laag houden. Maar de ervaringen worden van mond tot mond doorgegeven en iedereen is er even enthousiast over.
Wij gaan in ieder geval in september en hebben er enorm zin in!
Hallo,
Wat leuk jullie ook via aman reizen geregeld,
jah inderdaad wel --Een kleine organisatie, maar alles tot in de puntjes geregeld. dat is wel zeker, ben pas terug van het reis en zeker india is zeker behoorlijke mooie en heel anders dan nederland.
ik het begin had ik wel en beetje twijfels over aman reizen . maar ze hadden goede geregeld … alle hotels, tranfers waren goed geregeld. in india waren ook mensen van hun eigen kantoor erg behulpzaam.
ze hadden wel waar gemaakt wat ze hadden beloofde. nou ik heb gelijke bij aman reizen weer in dec geboekt… vooral richting rajasthan en south india. ik heb vol vertrouwe in.
Ik wens jullie veel plezier…>>>
grxx
renuka ramdhin.