Ervaringen met NRV reizen

Hallo allemaal,

Ik ben aan het kijken op de website van NRV Holiday reizen. Het valt me op dat de prijzen voor rondreizen behoorlijk laag liggen, maar vraag me af hoe de organisatie zelf is. Gaan de meeste reizen wel door? Zijn er alleen maar oudere reizigers die met deze organisatie reizen of ook mensen van mijn leeftijd (26)? Bedankt alvast voor jullie ervaringen en meningen!

Hi Dutchgirl,

Ik heb zelf geen ervaring met NRV, maar ben ze wel op de vakantiebeurs tegengekomen. Zag er wel professioneel en goed uit. Verder heb ik ook de brochure van ze thuis liggen, als ik me niet vergis zijn alle prijzen ook exclusief vlucht. Hou daar rekening mee :slight_smile:

Het klopt dat de prijzen van NRV Holidays vrij laag liggen. Ze zijn vergelijkbaar met die van Fox, een touroperator met wie ik al vanaf 2000 alle verre reizen maak. Ik kies elk jaar weer voor Fox, omdat de prijs/kwaliteit-verhouding prima is. Het programma is hetzelfde als dat van bijv. Oad of Holland International, maar ze zijn veel goedkoper.
Dit jaar ga ik voor het eerst met NRV weg, de Thailand/Laos-rondreis. De overstap heb ik gemaakt omdat Fox deze reis had gewijzigd en NRV hem wel zoals ik het wilde in hun programma had staan. Tot nu toe hoor ik alleen maar positiefs over NRV. Ik zag dat veel van hun management afkomstig is van Fox. De samenstelling van de reizen en de prijzen zijn eveneens vergelijkbaar. Hopelijk bevalt NRV net zo goed als Fox.

Over leeftijdsopbouw kan ik niets zeggen. Zelf ga ik altijd in november/december en dan zijn de deelnemers over het algemeen 45+. Hoe dat in de zomermaanden is, weet ik niet. Bij Fox kun je onder het kopje data/prijzen van een reis de groepssamenstelling bekijken. NRV heeft die link (nog) niet.

Overigens zijn de prijzen van NRV lang niet altijd zonder vlucht. Als je de reis van je keuze aanklikt, kun je een prijsberekening laten maken. Succes ermee.