Dat weten we maar al te goed
Dat bedoel ik dus nog steeds niets geleerd dus>>>
[quote=“annokkee, post:18, topic:75677”]
Die slecht functionerende klanten service herkennen wij bij NRV niet. Krijg altijd reactie. Als het even wat langer duurt dan laten zij dit tussentijds weten.
Ondanks excuses achteraf voor de tijdsduur tussen de klacht en het antwoord vind ik zelfs om je aan alle kanten in te dekken als organisatie een maand overdreven en onnodig.
Juist omdat tijdens de reis per email div zaken die niet goed waren aan de orde zijn gekomen en er toen niet op is gereageerd naar de verzenders van de mail .
zie ook op dit forum ervaringen met reisorganisaties onder
** Ervaringen met NRV Holiday **
Vooral de inbreng van RenR is de moeite waard om kennis van te nemen voor ons nogal herkenbaar >>>
Mijn ervaringen met NRV zijn heel slecht. Ze bedriegen de boel zelfs en ik heb het tot de Geschillencommissie laten komen. Daar ben ik volledig in het gelijk gesteld. NRV had om hun zaak te verdedigen zelfs vervalste documenten opgevoerd. Hoe slecht kun je zijn als reisorganisatie?
RenR: Ben eigenlijk wel benieuwd waaruit die slechte ervaringen met NRV dan uit bestaan!
Hallo
deze staan uiteengezet in een topic van vorig jaar. Het is voornamelijk het niet nakomen van afspraken en het geven van ondeskundige adviezen.