Ervaring als au pair bij Activity International

Hallo,

Ik wil me graag inschrijven als au pair bij Activity International.
Nou wil ik graag met iemand in contact komen die ook via activity international au pair werk doet of heeft gedaan.
Want ik heb zoveel vragen :slight_smile:

Hoi Joyce,

Helaas kan ik je daar niet mee helpen. Ik heb mijn eigen au pair reis geregeld. Maar hopelijk zijn er mensen die ervaring hebben met Activity International.

Heb je al wat ideeen of waar je naar toe wilt e.d.?

Groetjes
Nathalie - Au Pair Forumbeheerder

Ik wil graag naar Amerika, omdat dit veel gedoe is met visums enz… wil ik dit graag via een organisatie doen.
Het is dan wel voor een jaar, daardoor twijfel ik een beetje een jaar is wel lang.
Wel heb ik de opleiding pedagogisch werk afgerond dus ik weet wel dat ik het leuk vind om met kinderen te werken.

Hoi,

Als je naar de VS wilt is het inderdaad aan te raden om met een organisatie te gaan, vanwege het visum. Ik weet zelf ook niet precies hoe dat zit. Ik ben zelf naar Australie gegaan namelijk :slight_smile:

Een jaar klinkt lang, maar is ook weer zo voorbij hoor. Je bent in een ander land dus je hebt altijd dingen ook om te zien. Maar je hoeft natuurlijk niet per se een jaar weg te gaan, maar voor gezinnen die een vaste au pair zoeken, is een jaar meestal het meeste gewild, uiteraard voor het welzijn van het kind/de kinderen. Elk jaar een nieuw persoon is natuurlijk makkelijker voor de kinderen om te wennen dan elke paar maanden een nieuw persoon.

Maar kijk gewoon eens rond, en google eens activity international, misschien kom je wel mensen tegen die daarmee zijn gegaan en kunnen zij jou alles vertellen. Vergeet niet dat het wel behoorlijk prijzig is om met een organisatie te werken! Natuurlijk heeft het wel weer een voordeel dat alles voor je geregeld word, maar het kan behoorlijk duur zijn toch.

Succes met het zoeken naar mensen die met AI hebben gewerkt, en mocht je nog vragen hebben weet je me te vinden :slight_smile:

Groetjes
Nathalie

Hoi Joyce,

Wat leuk dat je als au pair naar de VS wilt! Dit kan inderdaad via ons; ik werk namelijk bij Activity International en ben de programma-coördinator voor dit programma. Ik kan je een aantal weblogs/mailadressen van ex-deelnemers sturen, zodat je met hen in contact kunt komen. Mail mij gerust via marijke@activityinternational.nl en dan zorg ik dat ze jouw kant op komen!

Groetjes,

Marijke