Entreegelden in nationale parken in Thailand te duur?

Als je in Thailand naar een nationale park gaat ben je al 200bath kwijt aan entreegelden,kinderen betalen 100bath.dit zijn tarieven als je de Erawan watervallen bezoekt.
Het kan nog erger In Doi Inthanon(noorden van Thailand) betaal men wel 400bath entree.(Thai betaald slechts 40bath/20bath)afzetterij wie zal het zeggen?
Vind jij dat de entreegelden in nationale parken te duur zijn?Stem hierboven in de peiling,hieronder kan je eventueel je stemgedrag uitleggen!

ik vind de entreegelden voor de nationale parken in thailand niet te duur, ik vind echter wel dat het verschil tussen thai en farang te groot is

Sorry Dirk, maar heeft niets met farang zijn te maken, alleen met Thai of buitenlander. Hou er ook rekening mee dat buitenlanders die in Thailand wonen/werken de Thai prijs betalen.

Als je met een thaise rijbewijs zwaait aan de ingang,dan idd betaal je de thaise tarieven.

ik betaal gewoon de thai prijs

:chin:Ik laat dit vaak regelen door Thaise kennissen geld het zelfde voor over nachten in Hotels etctra Schilt vaak toch aardig wat Bahtjes:THAILAND::cambodia:

Ik vind ze wel te duur in sommige gevallen zeker als je naar het verschil kijkt tussen buitenlander en Thai. In ons geval koopt mijn vrouw eigenlijk altijd de kaartjes en betaal ik hetzelfde als haar. Dit doe wij trouwens in veel gevallen (hotel,markt etc) het scheelt soms behoorlijk.

Ik las op de website dat je 400bath entree moet betalen voor de Similan & Surin National parken.
Zullen we maar een singhaatje minder drinken?

En daar komt niemand er onderuit, ook een Thai rijbewijs helpt niet.

De vraag is eigenlijk: Is de entree van de Thaise nationale parken te duur?

Bekijk je het puur op entree dan is het niet te duur, maar zodra we in de gaten krijgen dat de Thai veel minder betaalt, ja dan is het ineens te duur! Krom toch?

Je kunt er lang en breed over discussieren, maar het is natuurlijk wel een eigenaardig gevoel als je als buitenlander vaak het 5-10 voudige betaalt, terwijl de Thai die je bij je hebt dus veel minder betalen.