Welk national park?

Hallo,

Hier weer even een berichtje.
In september ga ik 3 weken naar Thailand. Mijn route:

1.Bangkok3 - 4 dagen
2. Ko samui 2-3 dagen
3. Ko pha-ngan3-4 dagen
4. Krabi 3 dagen
5. Railay Bay 3 - 4 dagen
6. Koh Phi Phi 3 - 4 dagen
7. Phuket 1 - 2 dagen

Graag zou ik ook een van de twee national parken bezoeken in het zuiden. Welke raden jullie mij aan? En wat kosten ze ongeveer? Ik had op internet gevonden dat 2 dagen in het park, 1 nacht met jungletocht en een stuk op een olifant 250 euro kost. Vind dit best duur voor Thaise begrippen. Of kan ik beter boeken als ik in Thailand zelf ben en is het dan goedkoper?

Alvast bedankt!!

Groetjes Selle

Je schrijft er helaas niet bij welke Nationale Parken je op het oog hebt. Ik ga gemakshalve even uit van Khao Sok.
Dat is een prachtig park. De entree was 200 baht (per dag) , inmiddels kan het zijn dat dat is veranderd naar 500 baht.
Kijk eens op http://www.khaosokmorningmistresort.com/Activities.html wat er allemaal te doen is. Tuben op de Sok rivier bijvoorbeeld kost maar een paar honderd baht.

250 euro is belachelijk duur, echt daar boeken, het maakt niet uit in welk resort je zit, ze hanteren ongeveer allemaal dezelfde prijzen.

Hans.

Volledig met Hans2007 eens. Ook het marine park bij koh samui is heel mooi voor een dagtocht, maar dan heb je geen jungle. Of phang na bay, een dagtocht met de longtail boot, ik weet alleen niet of dat een officieel NP is.