Iets voor 3 dagen buurt van Surat Thani

Hoi Thailandgangers!

Wij zijn onze reis aan het plannen voor komende zomer! Na Bangkok, 8 dagen Cambodja en vervolgens Koh Tao willen wij, voor we weer naar een eiland gaan (koh samui), even een paar dagen wat anders doen… We zitten dan dus in Surat Thani.

Wie weet er vanuit daar, niet te ver weg, iets wat de moeite waard is voor een dag of 3? Het mag beste iets avontuurlijks zijn, aangezien we daarvoor en daarna op de eilanden zitten!

Thx alvast!

ga naar kao sok national park zijn leuke tochten naar te boeken of neem de bus ong 3 uur van surat thani

om een indruk te krijgen:

de transport prijzen op deze site zijn vrij hoog is meer om een indruk te krijgen vd mogelijkheden

Niet ver van Surat Thani is Sichon, klein strandje van een km of drie lekker rustig , Samui 20 jaar terug… we waren daar drie dagen en gaan zeker terug.>>>

dank voor de reacties!

Aangezien we voor en na deze dagen al stand hebben, denk ik dat we naar kao sok national park gaan.

kent iemand daar een guesthouse incl tours net zoals ze die bij greenleaf bieden in khao yai NP? iets vergelijkbaars…?

Khao Sok is een geweldig nationaal park. Ik was daar februari dit jaar. Geslapen in khao sok jungle huts, een familiebedrijf met hartelijke mensen ( brother cat man en spider woman )

kijk op www.thai.net/khaosokjunglehut. ( tussen de k en j een laag dwarsstreepje ). Ik heb daar voor 300 bath geslapen, maar ze hebben ook duurdere hutten. De excursies kan je daar ook bestellen maar zijn wel prijzig. Ik heb daar een nachtsafari gedaan en een merentocht, maar je kan ook een 2 daagse tocht doen. Succes.

Joop

Aava restort, Khanom