peiling:welk nationaal park heb jij al bezocht in Thailand?

Weten jullie vrienden dat er meer dan honderd nationale parken zijn over heel Thailand?In het noorden zijn er al 55 parken,het noord-oosten herbergd al 24 parken,centraal Thailand(oost/west) 15 parken.In het zuiden van Thailand heeft men er 20 parken en aan de Andaman zee en de golf van Thailand 24parken!! Dan spreek ik nog niet van de parken die in opbouw zijn.Heb hierboven een aantal parken vermeld.Ikzelf ben gechameerd van het Erawan nationaal park(Kanchanaburi)met zijn mooie watervallen(erawan en sai sok)Stem in de peiling hierboven welk natuurpark je hart hebt aan verloren,en licht je stemgedrag hieronder toe!! georgessiam.

Wij vonden Erawan fantastisch mooi.
Ton

Volledig met je eens Ton!! groetjes en bedankt voor je reactie!!georgessiam.

ik heb meerdere parken bezocht ik vind dit altijd wel lekker om een natuur park te bezoeken na een antal dagen rond reizen om heerlijk tot rust te komen
de mooiste parken vind ik echter de marine parken welke ik heb bezocht en dat zijn ko Similan en ko chang

groet dirk :chin:

wat voor mij rustgevend is Dirkpie?is aan een waterval zitten,en luisteren naar het water dat allemaal van een grote hoogte naar beneden komt! raar maar waar!!in iedergeval bedankt voor je reactie!! gegroet:georgessiam.:chin:

dat vind ik niet raar hoor Georges

groet dirk :chin:

Similans ontbreekt Georges, een van de meestbezochte nationaal parken in Thailand.

Ik weet het Steven,had het al op mijn lijstje gezet in klad,maar ik had het vergeten op te schrijven.Ik had een paar nationale parken uitgekozen per regio,om iedereen zowat te plezieren.Volgende keer in een ander topic peiling(vraag) zal ik de similands zeker niet vergeten!!In iedergeval bedankt voor je reactie:gegroet:georgessiam uit het koude Belgie!:dag: