Enthousiaste trekkers gezocht voor het goede doel!

Hallo!

De organisatie ‘The Music Therapy Trust’ organiseert vanaf dit jaar trektochten voor het goede doel. In oktober gaan we naar het Mount Everest Basecamp en hiervoor zijn we op zoek naar mensen die ons willen vergezellen en die een sponsorbedrag van 3500 euro kunnen bij elkaar krijgen. Dit bedrag is zowel als sponsoring bedoeld maar ook om de eigen vlucht te betalen. Het bedrag is ook bespreekbaar.

Alle informatie is beschikbaar op deze website: The service is temporarily down - Webtech Nepal Pvt. Ltd.

Bij vragen kan u mij uiteraard steeds contacteren. Ik ben de contactpersoon in België en ga voor twee jaar in het project werken. In de toekomst zullen ook andere trekkings georganiseerd worden. Indien iemand verdere plannen of ideeën in Nepal heeft, mag u mij zeker contacteren!

Groetjes, Liesbeth

Leuk project.

Ik vind het echter vreemd dat er voor gekozen wordt om sponsoren de vliegtickets van de deelnemers te laten betalen. De bewoners van Nepal hebben er meer baat bij als het geld direct naar hen gaat. Ik zou geen persoon willen sponseren die denkt zijn of haar reis door mij te kunnen laten betalen.

Hallo,

er is een sponsorbedrag van 3500 euro voorzien, dus na het betalen van het vliegticket gaat nog 3000 euro per persoon naar het project wat redelijk veel is. Als we dit kunnen bereiken zou dit echt wel super zijn!

Groetjes,

Lieseke

Voor 500 euro heb je geen retourticket naar Nepal, daar een binnenlandse vlucht, plus alle extra’s die volgens de website naar het project gaan.

Uiteraard is het nog steeds een mooi bedrag, dat bedoel ik niet. Wat ik wel bedoel is dat deelnemers van het project een deel van de reis bekostigd krijgen ten kosten van de sponsoren, en daar zou ik als sponsor niet blij mee zijn.

Wat ik overigens heel positief vind is jullie openheid. Er zullen beslist meer organisaties zijn waar vrijwilligers een onkostenvergoeding krijgen, maar daar ontbreekt de transparantie. Succes dus met het vinden van deelnemers en sponsoren!