Enthousiaste 4X4 avonturier natuurliefhebber stelt zich voor

Beste Globetrotters,

Ik ben Andre Bal en wil deze site gebruiken om andere mensen te ontmoeten met gelijke interesses om samen of met groepen avontuurlijke reizen te maken. Het offroad virus heeft mij gegrepen op mijn vakantie door Afrika vorig jaar (Rwanda, Congo, Uganda), en ik ben in het bezit van een geprepareerde 4X4 (Toyota Hiliux), waarmee ik vooralsnog door Europa mooie trips wil maken.

1e geplande week gaat offroad door de Spaanse Pyreneen en de Frans Alpen, maar de verlanglijst is groot. onder meer: Corsica, Sardinie, Italie, Spanje, Portugal, Balkan, Scandinavie, Wales (ik sluit niets uit!).

Ik ben helemaal in mijn element als: Ik in de natuur ben (geen stadsmens voor langer dan 2 dagen), lokale bevolking ontmoet, veel (natuur) kan fotograferen, en bourgondisch kan eten en drinken. Ik schuw overigens basic kamperen ook niet en ben in mijn auto redelijk self supporting (Karsten tent, kookspul, koelkast water, backup accu systeem, etc.

Ik ben op zoek naar gelijkgestemden om leuke trips mee te maken, met eigen 4X4 of die willen meereizen. Rijbewijs is geen vereiste (maar wel handig), en als je een beetje kunt navigeren is dat ook mooi meegenomen. Helaas heb ik een grijs kenteken auto, dus ik kan maar 1 passagier meenemen.

Leeftijd en geslacht doen er wat mij betreft helemaal niet toe. Ik ben een alleenstaande vader van 2 heerlijke zelfstandige zoons (studeren beide nog).

Verder werk ik als ZZPer in de ICT, en dat maakt dat ik behoorlijk flexibel ben om ook buiten vakantie periodes trips te plannen.

Als je interesse hebt om samen een trip te maken, neem dan contact met mij op via een PB.

Als ik zelf iets plan zal ik daar wel een bericht van plaatsen

Hoi Andre,welkom op wereldwijzer!
Hier op wereldwijzer hebben we verschillende landen forums waar je terecht kunt met al je vragen en tips !
Indien je nog op zoek bent naar een reisgenoot,dan kan je altijd even een berichtje posten in het Reisgenoten Forum
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Andre ! :slight_smile:
groet,georgerssiam.

Bedankt voor het waarnemen Georges!