Gezocht een maatje om reisplannen mee te maken en te verwezenlijken

Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw van 44 en op zoek naar een sportieve, avontuurlijk ingestelde man, globaal tussen de veertig en vijftig jaar oud, die het leuk vindt om samen op te trekken, korte vakanties te houden maar uiteindelijk ook voor langere tijd op pad wil gaan. Bij voorkeur met een tot camper omgebouwde Landcruiser door Zuid Amerika, Afrika of naar het oosten. Maar ook weekendjes kamperen dichterbij.
Ben sportief ingesteld, houd van buitenactiviteiten, wandelen, hardlopen (geen toptijden, just for fun), fietsen (in de bergen) etc etc.
Ik heb nog geen vastomlijnde plannen, maar wil graag mensen leren kennen die hetzelfde verlangen delen en daar ook werkelijk vorm aan willen geven.

groet! Nelly

Hallo Nelly,

Dat klinkt interessant maar mag het ook eerst dichter bij huis met een Land Rover? Er worden veel dingen georganiseerd maar vaak afgestemd op 2 personen, meestal als navigator. In plaats van fietsen ga ik meestal wandelen in de bergen. Maar ook geen topsporter… Wat versta je eigenlijk onder “voor langere tijd”?

Groet,
Bart

Hoi Bart!
Leuk dat je reageert! eerder heb ik met mijn expartner aan een aantal activiteiten meegedaan van de Landcruiserclub. We hadden samen plannen om tzt met de auto door afrika en zuid amerika te trekken, maar ik heb nog twee kinderen (15) in huis dus vooralsnog zouden we het houden bij kortere vakanties binnen europa (zijn oa op Corsica geweest en de pyreneeen). Nu ben ik meer dan een jaar met mijn dochters alleen en mis het er op uit trekken enorm. Met name de weekenden dat zij bij hun vader zijn trokken we er nogal eens op uit (eifel, limburg etc). Ik mis het 4x4 gebeuren enorm en zou dat graag weer willen doen maar heb geen eigen auto of middelen om er eentje op na te houden. Vandaar deze oproep. Ik ben nieuwsgierig naar hoe jij er in staat en wie of wat jij zoekt op reisgebied! Wellicht via de mail eens verder kennismaken?
Groet! Nelly

Hoi Nelly,
De laatste jaren heb ik vooral wandelvakanties in de bergen gedaan, Nepal, Georgië, Spanje… Ooit, 6 jaar geleden zouden we ook naar Midden Amerika gaan met een eigen auto maar dat ging op laatste moment helaas niet door. Verder ben ik flexibel met vakanties als het maar geen all inclusive strandvakanties zijn. Ben trouwens geen 4x4 rijder pur sang, ik gebruik de auto dagelijks en die is (nog) standaard. Email: fasmit@hetnet.nl
Groet,
Bart