Over land naar West Afrika

Hallo,
Ik loop nu al een tijdje met het plan rond om vanuit Nederland/Belgie naar West-Afrika te rijden. Wanneer weet ik nog niet en een 4x4/auto heb ik ook nog niet? Zijn er avonturiers, liefst met wat technische kennis, maar vooral met humor en optimisme, die het zien zitten om deze reis samen met mij te maken?
Over mezelf: vrouw, 34, veel gereisd, vooral in Afrika, spreek Frans en Engels.
Ook als er iemand een 4x4 te koop heeft, stuur me even een bericht.

groetjes

Hallo Astrid,

Ik vertrek 2 okt 2010 met de antwerpen banjul challenge naar Gambia met de auto. Mss kan je via deze site nog iemand zoeken om met jou mee te gaan = www.antwerpenbanjul.com
Daar kan je ook andere info vinden.
Mijn website = www.teamgambu.be

groetjes en succes met je zoektocht

Bernie

Hoi Astrid,

Ook ik loop al een tijd met het idee om voor een langere tijd te gaan reizen door Afrika of misschien Azie. Ik ben in bezit van een Toyota Landcruiser en deze heb ik de laatste tijd aangepast voor lange ‘overland’ reizen. Deze is daar dan ook helemaal klaar voor.

Ik heb nog geen exacte plannen, maar ik wil wel binnen enkele maanden op reis. Ik ben nog opzoek naar een reisgenoot dus je bericht sprak me erg aan. Mocht je interesse hebben stuur me even een PB.

Gr. Dion

Hoi Astrid,

Dat klinkt erg leuk zeg! Zoiets wil ik ook wel eens doen.
Ben je al een beetje gevorderd met je plannen, een idee over een tijdstip bijvoorbeeld?

Groetjes van Saskia

He Saskia,

Nog niet echt gevorderd, alhoewel ik wel contact heb (en binnennkort afgesproken heb) om eens wat ideeen uit te wisselen.
Periode staat ook nog niet vast. Misschien eind dit jaar.
Waar zat jij aan te denken en hoe lang wil je weg?
Ik houd je in ieder geval op de hoogte.

gr
astrid

Hoi Astrid,

Ik werk in het onderwijs en zit dus vast aan de schoolvakanties.
Ik wil in juli/augustus ongeveer 3 à 4 weken weg. In eerste instantie dacht ik zelf aan Zuid-Amerika. Maar jouw idee met een 4x4 door Afrika vind ik ook heel tof. Ik ben zelf nog nooit in Afrika geweest. Ik heb gereisd door Europa, Midden- en Zuid-Amerika en Thailand.

Groetjes van Saskia

He Saskia,

Moet wel zeggen dat 3 a 4 weken erg kort is en dat juli/augustus ook niet echt een goede periode is om dit te doen.

gr
astrid