West Afrika, half jan 2010, 4 maanden

Hi, vertrek half januari 2010 naar West Afrika met mijn 4x4 tot camper omgebouwde vrachtwagen.

Route, Frankrijk, Marseille met boot naar Tunesie, dan Algerij, Niger, Benin, Togo, Ghana, Burkinofaso, Mali, Gambia, Senegal, Mauretanie, Marokko, Spanje.

Voor meer details,

[EMAIL=“corvankuijk@hotmail.com”]corvankuijk@hotmail.com

Zoek nog reisgenoten, leeftijd niet van belang, inzet, enthousiame des te meer,

Cor van Kuijk
Amstelveen 020-6470322

Dag Cor,

Ik was juist hetzelfde van plan, op een paar details na natuurlijk, met mijn tot camper omgebouwde Landcruiser 105

Het belangrijkste verschil is dat ik al eind november, begin december zou vertrekken en de route in omgekeerde richting had gepland. Maar ik heb geen enkele tijdslimiet dus daar kan zeker over gepraat worden.

Ook ik was op zoek naar mensen die met hun voertuig bepaalde etappe’s samen zouden willen rijden (zonder daarom noodzakelijk in colonne te rijden).

Ik bel je eerstdaags even op… een ontmoeting zou wel wenselijk zijn lijkt mij.

Groetjes

Lucas

Hoi Lucas,

Weet dat ik vanuit Algerij naar Niger kan… ondersom betwijfel ik momenteel, maar mail mij even direkt [EMAIL=“corvankuijk@gmail.com”]corvankuijk@gmail.com Stuur ik je mijn route tot dusver.

Groeten,

Cor

allo cor,
ik woon in w Vlaanderen be. zou eerdaags ook zo’n reis willen maken, heb nu pas uw oproep gelezen,uw reisroute lijkt mij fantastisch ,heb zelf al een paar trips gedaan met eigen vervoer( oude camionette, w.Afrika, centraal Afrika).ik zou mijn 4X4 nog moeten inrichten nu(patrol gr 1994).
ik ben een 50+er, en gefascineerd door Afrika meer bepaald de Sahel
landen en Sahara.
het is nu misschien te laat om nog mee te gaan , maar hebt gij geen reacties ontvangen van andere avonturiers die zo een reis willen ondernemen?
graag een antwoordje,
gilbert,
www.kenensgilbert@hotmail.com

[EMAIL=“corvankuijk@hotmail.com”]corvankuijk@hotmail.com

Hi Gilbert,

Ik vertrek half januari, begreep dat Luc je al gemaild had dat je voor een bepaalde periode mee kunt reizen als je dat wilt. Luc rijd met zijn eigen auto een groot stuk van mijn reis mee.

Mail ander direkt: [EMAIL=“corvankuijk@hotmail.nl”]corvankuijk@hotmail.nl

Of be, 020-6470322. Kan ik je in ieder geval meer over de route vertellen, c.q. mailen,

Met vriendelijke groeten,

Cor van Kuijk