Reisgenoot West Afrika voor 3 a 4 mnd.

hallo ik ben jan 19 jaar en zoek iemand om mijn reisgenoot te worden om 3 a4 maanden naar west afrika te trekken met mijn jeep.ik zou eind februarie vertrekken en zou met mijn land rover vanuit belgie over land naar de west afrika trekken.Ga de uitdaging aan en mail mij op [EMAIL=“vettigenaupi@hotmail.com”]vettigenaupi@hotmail.com
groetjes jan

Wow, klinkt als een hele uitdaging.Ik wil zoiets over een half jaar op de motor gaan doen.
Welke landen wil jij allemaal doorkruisen?

Ik heb dit jaar een aantal maanden in Ghana gewoond en gewerkt, hou in West Afrika rekening met vreselijk slechte wegen bij regen (alhoewel je voor het regenseizoen vertrekt). Ook de asfaltwegen zijn vaak niet best. Er zitten kuilen in waarin je verstoppertje kunt spelen!

Verder wil ik je heel veel succes wensen.

gr
Thijs

Dat zal het zeker zijn!!!Ik zou marokko mauritanie sahara en zo naar senegal en zien hoever ik geraak maar echt 100 procent weet ik het nog niet.Ik zal mijn jeep idd goed moeten uitrusten om op de slechte wegen voorzien te zijn bedankt voor de tip

Wow, ziet er de max uit! Ik ben aan het kijken om voor een jaartje te vertrekken naar Afrika, maar ik weet nog geen bestemming… Tegen de zomer zou ik er willen geraken, dus als je daar dan nog zit, ton kun je ms nog wel een Belgje tegenkomen!

Goeie reis, en een geweldig zot plan!

grtz,

Katrien