Voor de komenden vakantieperiode ben ik op zoek naar een avontuurlijke, spontane bijrijdster voor mijn VW camper en die niet teveel gesteld is op luxe:) Bestemming nog onbekend!
Wie ben ik? Een spontane kok uit Brabant die flexibel is ingesteld en die niet om een praatje verlegen zit.
Periode van vertrek ergens tussen juli en augustus.
Ik hoor het wel!
Hey Corné,
Ik ben Natalie, 29j en woon in Antwerpen. Roadtrip met een VW busje klinkt erg leuk.
Kamperen vind ik prima, zolang ik geregeld eens een warme douche kan nemen en smorgens een kop koffie kan zetten.
Had je ook al een route voor ogen?
Ik kan zelf vakantie nemen tussen 22 juli en 15 augustus.
Groet,
Natalie
Extravagant ben ik niet echt, vrouwelijk evenmin en ook niet echt op zoek naar een plekje als bijrijder, maar je berichtje komt zo’n eind in de richting van mijn ideale vakantie, dat ik dacht, niet geschoten is weer een jaar alleen op vakantie.
Zelf ben ik in het bezit van een oude landcruiser, dat net als een vw busje geen hartloper is, maar wel dusdanig is ingericht dat het mogelijk is om er met twee personen in te slapen op de mooiste plekjes weg van de drukke massa. Voor op de camping prefereer ik echter de tent omdat je dan net wat meer bewegingsruimte hebt.
Ik zoek dus niet zozeer een plekje om mee te kunnen reizen, echter een klein gemengd groepje die het avontuur aandurven om met vreemden te genieten van cultuur, natuur en voornamelijk vrijheid. Ik weet niet of je zoiets ook ziet zitten, en hoeveel gegadigden je al hebt die dit eventueel ook zien zitten.
Ben overigens zelf 33, woonachtig in zuid limburg, makkelijk in de omgang, de best avontuurlijk en open ingesteld.
Laat maar iets weten of je het eventueel ziet zitten, of juist niet.
Hoi Robert, excuus voor de late reactie ik kom ook nu pas je bericht tegen.
Hoe zit het met jouw plannen en heb je ondertussen al wat meer mensen kunnen vinden?
Robert kijk hier even, http://www.aroundtheglobe.nl/ ik ben daar in een paar forums verwikkeld met als opties Portugal, Scandinavie of de Balkan.
Misschien dat er nog een groep gevormd gaat worden.
Hallo daar. Ik heb zelf een post gedaan voor een Road trip met mijn Mercedes 190. Nog niet heel veel reacties opgehad. Zo doende reageer ik op je oproep en en wil ik graag met de bus mee als dat nog kan.
Ik ben 29. Woon in Utrecht en werk als ontwerper aan diesel motoren. Vakantie vanaf half aug tot tweede week sept.
Hey mensen, momenteel door de UAE aan het reizen verwacht einde van de week terug te vliegen na 3.5 jaar in China te hebben gewoond, ik ben op zoek naar een avontuur met wat nieuwe mensen. Rondreizen met een busje klinkt ‘awesome’ voor een langere periode. Zijn er al wat concretere plannen? Enkel Europa? Of andere werelddelen? Ik hoor graag van jullie
Hey mensen, momenteel door de UAE aan het reizen verwacht einde van de week terug te vliegen na 3.5 jaar in China te hebben gewoond, ik ben op zoek naar een avontuur met wat nieuwe mensen. Rondreizen met een busje klinkt ‘awesome’ voor een langere periode. Zijn er al wat concretere plannen? Enkel Europa? Of andere werelddelen? Ik hoor graag van jullie