i have a dream: Roadtrip met een vw busje door Europa heen of anders

Hallo allemaal,

Ik ben Laura, 25 jaar en I have a dream!

Ik wil al jaren heel erg graag met een vw busje Europa doortouren op zoek naar toffe plekken om te stranden.
Je zou zeggen makkie doen dan… maar zo makkelijk ligt het niet.
Ik heb veelal vrienden die gelukkig worden van een 3 sterren hotel en vluchten naar resorts. Ook leuk, maar YOLO en ik wil meer zien dan een resort. Vorig jaar een citytrip gemaakt door Europa met de trein (interrail) en die smaakte naar meer.
Ik ben gek op vw busjes en mijn droom is echt om en keer met zo busje lekker te gaan rijden en zien waar je uitkomt en lekker back to basic kamperen.
Ik zou dit graag doen met zijn tweeen drieeen of vieren. Jongens/meisjes maakt niet uit. Misschien kunnen we elkaars droom waar maken.

Ben jij gek op reizen, kamperen, muziek, creatief en houdt je van reizen, laat dan een berichtje achter.
Ik ben op zoek naar mensen tussen de 24 en 30 jaar.

Ik zelf ben leerkracht basisonderwijs, net komen wonen in Haarlem, gek op gitaarmuziek als jack johnson, john mayer en houd ook van chef special. Ik vind fotograferen erg leuk en houd van het strandleventje, denk aan kampvuren, surfen etc.

Ben jij degene die na dit verhaaltje zegt jaaaaa ik wil!

Laat dan even een berichtje achter;)

Haii Laura, die droom heb ik ook zeker! Wie niet?! Zou ik eigenlijk bijna zeggen… Maar er zijn inderdaad ook die resort prefereren boven
een lekker vrij bestaan (zoals ik een roadtrip zie iig!). Omdat het mij tot nu toe niet is gelukt, heb ik mijn plannen gewijzigd en er dit van
gemaakt: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=170580 Wellicht kun jij je hier ook in vinden, ondanks dat het anders is dan wat
jij voor ogen hebt. Mijn idee is in ieder geval dingen vast te hebben staan/op dingen terug te kunnen vallen, maar er zo de ruimte voor te
nemen (niet al het vervoer al van te voren vastleggen en niet alle hostels/accommodaties al van te voren reserveren, maar enkele en de
rest opschrijven en tijdens de reis boeken of niet…) dat het ook als een vrije trip voelt met mogelijkheden! Ik zou het leuk vinden wat van
je te horen!

Groetjes Marieke

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=170151&p=1006576#post1006576

hoor t wel van je

Hallo Laura,
Dat heb je goed verwoord…ook ik ben naar dergelijke uitstap en op zoek naar een paar mensen die mee willen.
Dit zou dan niet voor en paar dagen weken zijn maar lekker onbezonnen weg van de dagelijkse sleur,nu begrijp ik dat niet eleen dit kan,en ben dan ook nieuwschierig hoe u dat voor mekaar krijgt …meer ik wilde graag van u weten hoe het allemaal verloopt en verlopen is.
Jammer dat men leeftijd jouw voorstel overschrijd anders had ik wel; kandidaat medereiziger geweest.
Wens u alvast veel sucses met je onderneming en reis welke vast genieten wordt.
Vriendelijke groet
jeanluc <mailadres verwijderd>

Hoi Marieke,

Echt een top idee. Ik loop zelf ook al een tijdje rond met een dergelijk idee rond. Mijn idee is om een (wind)surf roadtrip richting marokko te maken. Gewoon een beetje chillen en zien waar je uitkomt (wild)kamperen en vooral veel lol hebben. Ik zou in eerste instantie met een paar vrienden gaan, maar dat staat op dit moment op losse schroeven, dus ik houd alle opties open.

Ik ben trouwens 26 en ga graag kamperen en (wind)surfen. Ik houd er niet van om dagenlang in de zon op het strand te liggen, maar kan wel heel erg genieten van relaxed rondrijden en een chillen rond een kampvuur. Verder houd ik veel van koken en kan ook heel erg genieten van een gitaarmuziekje.

Ik blijf graag op de hoogte van je plannen.

Groeten, Jan-Jaap