Maatje gezocht, Leven in peace, hippie of spiritueel

Hallo!

Ik ben op zoek naar een gezellige, gekke en relaxte vrouwelijke reisgenote met
veel humor om europa te verkennen in een busje of camper voor een reis
zonder einddatum.

Sleutelwoorden: wildkamperen, avontuur (!!), niet plannen - gewoon rijden,
natuur & cultuur, chillen, spiritueel, zwemmen, muziek, veel lachen, overal
voor in zijn, low-budget, zo lang mogelijk wegblijven en zo veel mogelijk chillen.

Wat ik tot nu toe had bedacht is om eerst naar Gran Canaria, Ibiza of mallorca te gaan Daarna
staat alles nog open, opties zijn; Zuid-Amerika

Iemand zin om mee te gaan? Leeftijd is niet zo belangrijk,
levensinstelling destemeer

Hey Johnny! Klinkt als een leuk plan! Vanaf december stop ik weer met werken en voor die periode ben ik me aan t orienteren voor wat avontuur buiten nederland. Ik ben zelf al behoorlijk bekend in Zuid Amerika, zowat alle landen daar doorgereisd in totaal 2,5 jaar. Afrika spreekt me momenteel nog wat meer aan of landen in oost europa/azie die ik nog niet ken. Ik houd in het algemeen van warmere landen. Zuid Europa in de winter is een optie. Heb je al een camper eigenlijk? Groeten Miriam

Hey Miriam,

Thanks voor je reactie

Ik denk persoonlijk, als het klikt met elkaar dat het niet zoveel uit maakt welk land er op het verlanglijstje staat, vind de aanwezigheid en de gezelligheid het avontuur beleven met zijn tweeen belangrijker. uiteraard niet naar landen gaan die je al eerder hebt gezien.
2.5 jaar zuid-amerika
Leuk dat je uit uden komt, ik heb een jaartje in uden gewoont en drie jaar in nistelrode.
Hoelang ben je vanplan om te gaan reizen ?
Mag ik vragen hoe oud je bent ?
Ene nee, ik heb nog geen camper.

Hoor graag van je

groetjes Johnny