Ik vertrek in juli tot en met ongeveer half september met een luxe-camper richting het zuiden. En ben bezig met het plannen van een paar trips door Europa. Via Luxemburg naar het Zwarte Woud in Duitsland en naar Oostenrijk. En misschien een spontane afslag richting Italië en Franse alpen. En een trip via Frankrijk naar Andorra, noord Spanje en Portugal. Camper, bergen, paragliden, lekker eten, veel mooie natuur aanschouwen, wandelen en fietsen, hikes… en genoeg momenten om gewoon te genieten van het uitzicht (of elkaar
).
Ik zoek geen “moet per se iets worden”-verhaal, maar een vrouw die open-minded is, zichzelf kent en het leuk vindt om spanning en ontspanning te combineren. Iemand die net zo goed kan lachen om een slechte campingkoffie als kan verdwalen in een goed gesprek of een ondeugende vibe. Voor mij zit de aantrekkingskracht in chemie, vertrouwen en een beetje avontuur buiten de gebaande paden, zowel letterlijk als figuurlijk.
Praktisch:
Camper en gear reeds aanwezig
Eigen leven op orde
Respect, discretie en wederzijds gevoel voor grenzen
Eerst even kennismaken (drankje/bellen), of een korte trip, geen haast
Motorfiets en fietsen kunnen mee
Ik ga sowieso. Maar samen maakt het nét wat interessanter.
Stuur gerust een berichtje als dit je triggert, al is het alleen om ideeën uit te wisselen.