enthousiast, lieve, zorgzame en ervaren au pair/ nanny zoekt gezin in het buitenland!

Ik ben Jasmijn de Bock , ben 29 jaar en woon in Amsterdam. Ik heb SPW3 gestudeerd in Tilburg ( daarvoor overigens ook de middelbare hotelschool afgerond – de rooi pannen ook in Tilburg) . Daarna ben ik naar Londen gegaan voor au pair en heb ik daar 1 jaar gewerkt en gewoond in een Engels gezin met 2 kinderen van 3 en 6 jaar. Daarna wilde ik echt nog niet terug naar Nederland en meer van de wereld zien en ben ik naar Sydney gegaan voor nanny bij een Nederlands gezin met 2 meiden van 3 en 5 jaar. Ik woonde op Bondi beach en huurde een appartement samen met nog 1 Nederlands meisje en 2 kiwi’s. Ik heb daar een half jaar gewerkt en toen ben ik rond gaan reizen door Australie, Indonesia en New Zeeland. Toen ik terug kwam werd Tilburg wel iets te klein en ben ik naar Amsterdam verhuisd. Daar heb ik gewerkt op een woongroep met verstandelijke gehandicapten. Ook heb ik gewerkt in een woonzorgcentrum op een afdeling met dementerende ouderen. Ik heb ook op een kinderdagverblijf gewerkt en BSO ( buiten schoolse opvang). Op dit moment werk ik in de thuiszorg en als oppasser in verschillende gezinnen in Amsterdam. Ik woon nu al weer 6 jaar in Amsterdam en het begint mij weer erg te kriebelen om naar het buitenland te gaan :relaxed:.

Ik zal mijzelf omschrijven in een paar woorden: Ik ben spontaan, heb veel geduld en je kunt mij vertrouwen en op mij “bouwen”. Ik hou van kinderen en het geeft me veel voldoening in de zorg te werken. In mijn vrije tijd sport ik zoveel als mogelijk zoals hardlopen, zwemmen en verschillende sport lesjes . Daarbij vind ik gezondevoedingsleer erg leuk en eet zelf ook erg gezond ; je zou mij wel een foodie kunnen noemen. Ik kook en bak graag gezonde gerechten. Vroeger heb ik altijd paard gereden maar dat vind ik stiekem toch ook nog erg leuk ook al doe ik dat niet meer. Ik ben ook gek op honden.