Ervaren nanny zoekt per direct een leuk gastgezin!

Hi,

Mijn naam is Renske. Ik ben een enthousiaste, zelfverzekerde Brabantse meid die stevig in mijn schoenen staat. Ik weet wie ik ben, wat ik wil en handel hier ook naar. Als ik mijzelf in vier woorden zou moeten omschrijven dan kies ik voor: empatisch, ondernemend, communicatief en dynamisch. Daarnaast ben ik betrokken en open in mijn houding naar anderen.
Momenteel werk ik als nanny voor een Nederlands gezin, ik doe dit nu 2 jaar met veel plezier. Verder droom ik van een eigen praktijk als gezins- & opvoedcoach, mijn studie hiervoor is bijna afgerond.

Voordat ik ga settelen en mijn praktijk ga opstarten, zou ik graag voor een halfjaar tot een jaar in het buitenland willen wonen. Ik wil eerst nog wat meer van de wereld zien. Het lijkt me geweldig om dit te mogen combineren met het opvoeden van kinderen: mijn passie.

Voorkeur voor de volgende landen/ gebieden: Australië, Nieuw Zeeland, (Zuid) Europa, De Antillen.
Als ervaren nanny heb ik jullie gezin wellicht meer te bieden dan de gemiddelde aupair, dus arbeidsvoorwaarden graag naar leeftijd en ervaring. Hier komen we echter vast wel uit.

Ik kijk uit naar jullie bericht!

Warme groet,
Renske.

Dag Renske,

Wij wonen in de Regio van Genève en zoeken een au pair voor onze zoon van 9 en dochter van 7,5 in de periode van eind februari tot juli. Wij wonen wel niet in de regio die je zocht maar de levenskwaliteit hier in Zwitserland is erg hoog. Mocht je interesse hebben, dan horen we graag van jou om ons aanbod in detail te bespreken.

Vriendelijke groeten,

Dirk

Zandvoort een optie?