Ik zoek werk als au-pair in het buitenland

Ik ben een extraverte dame met een sterk open en positief ingesteld karakter.
Als persoon ben ik loyaal, betrouwbaar en verzorgend. Mijn dochter woont momenteel in Amsterdam. Zij volgt een studie en heb ik daardoor
weer tijd en ruimte om plaats te maken voor een verandering in mijn leven. Doordat ik jaren met kinderen heb gewerkt in foto studio’s en het verkopen van kinderkleding
is gebleken dat ik erg open ben naar kinderen, zowel kleinere als de grotere kinderen. Uiteraard ook ervaren door het opvoeden van mijn dochter die nu 24 jaar is.

Het is mij bekend dat veel bedrijven/en of families met jonge dames werkt maar… wellicht ben ik een goede aanvulling in het team als de wat oudere nanny
in de rol van moderne “oma”. Graag verneem ik of er een mogelijkheid is om persoonlijk kennis te maken. Ik ben in het bezit van een rijbewijs en heb veel ervaring met rijden
in binnen- en buitenland. Dieren zijn ook totaal geen probleem en ben ik door mijn werkzaamheden ook ervaren in de huishouding, stijlen en opvoedkundige tips wat betreft kleding etc.
Ik ben vanaf 1 Juni beschikbaar, indien eerder is dit ook te realiseren. Flexibele instelling is tevens een eigenschap van mij en ben ik bereid te willen investeren en bijdragen aan het gezin.

Uiteraard ben ik in het bezit van een Curriculum Vitae indien gewenst.
Voor meer info graag PB

Hoi EH, welkom op Wereldwijzer! Zo te zien heb je al op wat berichten gereageerd en weet je dus al prima de weg hier. Dan kan ik je alleen nog succes wensen.